در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد

نوبخت: رتبه بندی فرهنگیان بهانه ای برای افزایش حقوق بود/معرفی معلمان نمونه گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نوبخت با اشاره به اینکه رتبه بندی فرهنگیان بهانه ای برای ترمیم حقوق آنان بود متذکر شد:نابرابری در دستگاه های ستادی وجود دارد و برای همه کارکنان ستادی بند ۱۰ماده ۶۸ اجرا می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدباقر نوبخت در همایش بزرگداشت مقام معلم همزمان با عید سعید مبعث در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد با بیان اینکه همزمان با آغاز شروع کار دولت در سال ۹۲ با وجود تحریم ها مولدهای درآمدی دولت از قبیل نفت و مالیات کاهش یافتتد تصریح کرد:با کاهش وابستگی از نفت به اقتصاد مقاومتی روی آوردیم و تلاش کردیم فروش نفت از یک میلیون بشکه کاهش پیدا نکند.DSC_0448

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,سخنگوی دولت با اشاره به کاهش درآمدهای نفتی گفت:درآمدهای نفتی از ۱۱۸میلیارد دلار به کمتر از ۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه قبل از دولت یازدهم تورم به ۴۰درصد رسیده بود و رشد منفی اقتصادی ۶دهم درصدی مواجه بودیم یادآور شد:
اگرچه تورم مهار شده ولی هنوز آثار آن وجود دارد و نسبت به سال گذشته درقیمت ها ۱۱درصد افزایش داریم.

نوبخت با بیان اینکه باید به رشد اقتصادی بالاتری دست پیدا کنیم متذکر شد:در تمام مدت ۳۳ماه شروع کار دولت بر جلوگیری از تشدید تحریم ها بود و بعد از آن رفع تحریم ها دردستور کار قرار گرفت.
وی افزود:در سه ماه گذشته و پس از فرجام برجام ۱۶هیات خارجی اقتصادی، هشت رئیس جمهور و پنج رییس مجلس و پنج نخست وزیر به ایران آمدند.

نوبخت از سرمایه گذاری سه میلیارد و ۱۸۴میلیون دلاری در کشور از دی ماه ۹۴ تا کنون خبر داد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به بودجه  ۲۱۰هزار میلیاردتومانی کشور در سال ۹۲ گفت: بود و اعتبارات آموزش و پرورش درآن سال ۱۴هزار و ۶۰۰میلیارد تومان بود اما  امروز بودجه آموزش و پرورش به رقم ۲۷هزار و ۴۰۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

نوبخت خاطرنشان کرد:آموزش و پرورش بیشتر از همه دستگاه ها و بصورت کامل بودجه خود را دریافت کرده بطوریکه آموزش و پرورش درسال ۹۲(۱۱۳%) درسال ۹۳ (۱۰۸.۶ %) و درسال ۹۴( ۱۰۸.۴ %) بودجه از دولت دریافت کرده که بخش عمده آنها پرداخت های پرسنلی بوده و حتی دانشگاه های ما نیز تا این اندازه تخصیص اعتبار نداشتند .
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه متوسط حقوق پرداختی فرهنیگان ماهیانه درسال ۹۲ یک میلیون و ۲۸۰هزار تومان بوده است اظهار داشت: این رقم به دو میلیون ۳۴۰هزار تومان افزایش پیدا کرده و با وجود اینکه این میزان حقوق کافی نیست اما نشان دهنده آن است که دولت به فرهنگیان توجه ویژه ای دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه رتبه بندی فرهنگیان بهانه ای برای ترمیم حقوق آنان بود متذکر شد:نابرابری در دستگاه های ستادی وجود دارد و برای همه کارکنان ستادی بند ۱۰ماده ۶۸ اجرا می شود.

معرفی معلمان نمونه گیلان

در مراسم مذکور «فیروز مولایی» از آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت، «صدیقه کشت‌کار» از املش، «فرهاد گلپور» از خمام، «غلام علیپور» از اطاق‌ور لنگرود، «محمود لطفی‌نیا» از لاهیجان، «مهری احمدی» از ناحیه ۲ رشت، «فریدون واحدی‌پور» از فومن، «هما رفیقی مقدم» از کوچصفهان، «زیبا افرازه» از بندر انزلی، «نعمت محمدی‌پور» از ناحیه یک رشت، «سید محمدرضا خاقانی» از تولمات، «شاهین عشقی» از رودبار، «معصومه سرشار» از صومعه‌سرا، «زبیده قاسمی» از رودسر، «فرامرز نقیبی» از رضوانشهر، «عباس مشعوفی» از لنگرود، «مجتبی بی‌رنگی» از آستارا، «نوید ناطق» از تالش، «سمیرا نوروزی» از عمارلو، «کبری ایزددوست» از ناحیه یک رشت، «علیرضا کارگر قوی‌بازو» از آستانه‌اشرفیه و «محمد باباخانزاده» از رحیم‌آباد به عنوان معلمان نمونه گیلان تجلیل شدند.

«احمد بابازاده» از بازنشستگان آموزش و پرورش گیلان لوح تقدیر دریافت کرد و «احمد شعبانی» از چابکسر، «مریم آقایی» از لاهیجان و «ام‌البنین حیاتی» از ناحیه یک رشت به عنوان منتخبان مدارس غیر انتفاعی گیلان تجلیل شدند.

آموزش و پرورش انزلی حائز رتبه نخست شد و ناحیه دو رشت رتبه دوم آموزش و پرورش گیلان را کسب کرد.(گزارش تصویری مراسم)

غلامعلی جعفرزاده-جبار کوچکی نژاد-محمود شکری-ایرج ندیمی-محمدحسین قربانی-حسن تامینی-محمدمهدی رهبری امشلی-حسن خسته بند

tel final1

Share