مدیرکل امور خانواده گیلان:

نمی توانیم برای رسیدن به استقلال اقتصادی، چشممان را به روی نیمی از جمعیت جامعه ببندیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، بر ضرورت انتقال دانش علمی و به روز برای بانوان تاکید کرد و آن را از الزامات خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،فاطمه رفیعی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی طرح ارتقای مهارت های شغلی بانوان کشاورز استان گیلان در رودسر، با بیان اینکه بانوان ما باید امروز بیش از هر زمان دیگر خود را مجهز به دانش علمی و به روز کنند، افزود: گسترش دامنه آموزشی در کنار تولیدات اساسی که ما به آنها نیاز داریم، از دیگر الزامات است که بانوان باید به آن توجه جدی و اساسی داشته باشند.

photo_2016-05-18_19-14-10وی نقش و جایگاه زنان را در اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: نمی توانیم برای رسیدن به استقلال اقتصادی، چشممان را به روی نیمی از جمعیت جامعه ببندیم چرا که آنها نقش بی بدیل و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ادامه داد: زنان ما هم در خانواده به عنوان رکن مهم پرورش دهنده منابع انسانی جامعه و همچنین به عنوان نیروهای فعال و موثر در جامعه ایفای نقش می کنند.
وی اضافه کرد: این بانوان برای تحقق استقلال اقتصادی یعنی همان اقتصاد مقاومتی، می توانند تلاش موثری در این عرصه داشته باشند و نباید نقش آنان را نادیده گرفت.
رفیعی تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان باید در این زمینه، توجه خود را معطوف به حوزه بانوان کنند که طبعاً خروجی آن نیز به نفع همه خواهد بود.
وی یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی را توجه به تولیدات داخلی ذکر و اظهار کرد: تولید در زمانی مورد توجه و رغبت مردم قرار می گیرد که اولا از کیفیت مناسب برخوردار باشد و دیگر اینکه پاسخگوی نیاز جامعه باشد.
به گفته رفیعی، کیفیت تولیدات بستگی به همراهی و همگامی تولید و دانش دارد یعنی باید در زمینه تولید به مبحث علم و دانش و فناوری روز، نهایت توجه صورت گیرد.

tel final1

Share