خطیب جمعه انزلی

نسبت به مسائل و مشکلات اخیر شورا و مدیریت شهرستان نگران هستیم/ برجام برای ما فعلا خسارت محض بوده است/از خوش خیالی نسبت به رعایت تعهدات دشمن بیرون بیایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شمس الدین با بیان اینکه در هفته جاری روز شوراها را در برنامه داریم خاطر نشان کرد : در رابطه با شوراها موضوعات فراوانی لازم است که ان شا الله در هفته آینده به آن اشاره خواهم کرد، ولاکن با توجه به این مهم بنده نسبت به مسائل و مشکلات اخیر شورا و مدیریت شهرستان نگران هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان انزلی با تبریک میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) خاطر نشان کرد: ایشان از شخصیت های برجسته تاریخ هستند که خیلی از ویژگی هایشان برای ما انسان های معمولی قابل درک نیست.shams_2016-02-20_18-55-19

وی در ادامه اضافه کرد: امام علی (ع) از طرف خداوند متعال به عنوان معیار ایمان برای اشخاص قرار داده شده است که ایمان انسان ها را با میزان محبتشان به امیرمومنان می سنجد.

ولادت حضرت علی (ع) پیوند میان توحید و ولایت است

وی ولادت حضرت علی (ع) را پیوند میان توحید و ولایت برشمرد و تصریح کرد: از فضائل انحصاری ایشان این است که در کعبه متولد شده اند که این خود نشان دهنده پیوند میان توحید و ولایت است.

خطیب جمعه بندرانزلی در ادامه با اشاره به ایام اعتکاف افزود: حرکت عبادی بسیار خوبی به همت جمعی از جوانان در مصلی این شهرستان در حال انجام است که بحمدالله توفیقی نیز حاصل شد که نماز جمعه این هفته به حضور معتکفین جوان عزیز میزین و نورانی شود.

سالروز وفات حضرت زینب (س) دیگر موضوعی بود که حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین به آن اشاره و اظهار کرد: مجالس بسیار خوبی برای این بانو گرانقدر برگزار می شود که ان شا الله امشب نیز اولین اجتماع شهدای مدافع حرم در همین مصلی با حضور معتکفین برگزار خواهد شد که ان شا الله خواهران و برادران نیز در آن شرکت خواهند کرد.

 نسبت به مسائل و مشکلات اخیر شورا و مدیریت شهرستان نگران هستیم

وی همچنین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در هفته جاری روز شوراها را در برنامه داریم خاطر نشان کرد : در رابطه با شوراها موضوعات فراوانی لازم است که ان شا الله در هفته آینده به آن اشاره خواهم کرد، ولاکن با توجه به این مهم بنده نسبت به مسائل و مشکلات اخیر شورا و مدیریت شهرستان نگران هستم.

امام جمعه بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برجام تاکید کرد : به فرمایش مقام معظم رهبری برجام برای ما فعلا خسارت محض بوده است.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزود: بنا بر اظهارات مسئولان مربوطه بر اساس توافق تمام داشته هایمان را دادیم و طبق اذعان مراکز بین المللی نیز فراتر از تعهداتمان عمل کردیم اما طرف مقابل جز امروز و فردا کردن ها به هیچ کدام از وعده های خود عمل نکرد.

وی در ادامه گفت : بعضی ها می گویند که کارهایی شده و یا فقط ۳ ماه از توافق نهایی می گذرد ، این در حالی است که بخش وسیعی از تعهدات طرف مقابل عملیانی نبوده و دستوری است ، آیا واقعا امضا و ابلاغ این تعهدات نیازمند این همه زمان است؟

دشمن چیزی را که می خواست گرفت اما چیزی را که باید بدهند را نمی خواهد بدهد

امام جمعه بندرانزلی اضافه کرد : واقعیت مطلب این است که دشمنان چیزی را که می خواستند گرفتند اما چیزی را که باید بدهند را نمی خواهد بدهد و این در حالی است که خیلی ها در تلاش اند که چهره دشمن را تطهیر کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در ادامه با بیان اینکه بعضی ها می گویند گردش دلاری جز موافد برجام نبوده است متذکر شد : این با کدام اصل عقلی مطابقت دارد ؟ این ها پذیرفتنی نیست.

وی همچنین یادآور شد : وقتی جناب صالحی گفتند که برجام سودی نداشته آقای رئیس جمهور پاسخ دادند که ایشان وزیر اقتصاد و یا رئیس بانک مرکزی نیستند ، حال که رئیس بانک مرکزی نیز ای بی فایده بودن برجام می گوید پاسخ چیست؟

اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بین برود و از بین خواهد رفت

خطیب جمعه انزلی همچنین افزود : اساسا یکی از دلایلی که نشان می دهد دشمن به تعهدات خود عمل نکرده همین برگزاری جلسات متعدد با مسئولان آمریکایی است ، این ها به خیال خود می گویند توانستند بزرگترین تهدید اسرائیل را از بین ببرند ، هرگز ، به فرمایش امام و رهبری ، از لحاظ دید انقلابی ، اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بین برود و از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه به خسارات برجام نیز اشاره کرد و گفت : سابقه نداشته است که اجلاس سران کنفراس اسلامی موادی در محکومیت کشوری مثل عربستان این گونه با ایران سخن بگوید ، این ها روح تازه ای است که در بدن مارهای خفته دیده شده است ، این ها همه از پرتو همان توافق است.

وی به امید دشمنان در خصوص برجام ۲ و ۳ نیز اشاره و تصریح کرد: به فرمایش رهبری ما در هیچ موضوع دیگری نه توافق می کنیم و نه مذاکره خواهیم کرد.

امام جمعه بندرانزلی خطاب به تیم مذاکره کننده نیز متذکر شد : ما به تیم مذاکره کننده توصیه می کنیم از خوش خیالی نسبت به رعایت تعهدات دشمن بیرون بیایند ، شما می توانیم با کمک سایر قوا و مسئولان دلسوز کشور و کارشناسان آگاه و انقلابی ،آنان را وادار به انجام تعهداتشان کنیم.

 حجت الاسلام شمس الدین در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز هفته سلامت تصریح کرد : شعار این هفته تحکیم خانواده ، ترویج سبک زندگی ایرانی با ترویج ازدواج و فرزند آوری بوده که از مسائل ضروری و حساس کشور است فلذا نکات بسیار مهم و ضروری و حساسی وجود دارد که در فرصت آینده به آن اشاره خواهیم کرد.

tel final1

Share