با اهدای لوح تقدیر به غرفه های فعال

نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در مرکز نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی پایان یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه های بین اللملی منطقه برگزار شده بود با اهداء لوح تقدیر از سوی مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به غرفه های شرکت کننده به کار خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه برگزار شده بود با اهداء لوح تقدیر از سوی مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان به  غرفه های شرکت کننده به کار خود خاتمه داد.photo_2016-05-15_21-47-25

مسرور ضمن بازدید از شرکتهای حاضر در این نمایشگاه، بر لزوم گسترش روابط با پارک علم و فناوری در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان به منظور انتقال فناوریهای پیشرفته تأکید کرد و از تشکیل شورای عالی حمایت از شرکت های دانش محور در مجموعه این سازمان خبر داد.

نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته که به نوعی نخستین نمایشگاه و آغاز فعالیت رسمی مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی نیز بود، از سوی بخش خصوصی فعال در حوزه برگزاری نمایشگاه با حضور ۳۰ شرکت از برجسته ترین شرکتهای فعال در حوزه صنعت ساختمان و صنایع وابسته کشور برپا شد که حضور شرکتهای دانش بنیان در آن قابل ملاحظه بود.

براساس این گزارش علاوه بر واحد های تولیدی منطقه و استان، ۱۷ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، که در حوزه ساختمان و فضاهای شهری فعال می باشند با برپایی غرفه و ارائه محصولات، نسبت به ارائه توانمندیهای خود در نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی اقدام نمودند.

گفتنی است معاون و مدیران معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی در طول برگزاری نمایشگاه حضور مستمری در آن داشته و با شرکتهای حاضر در نمایشگاه به بحث وتبادل نظر پرداختند. از سوی دیگر مسئولین و کارشناسان صنعت ساختمان استان نیز استقبال خوبی از  نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته نمودند.

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است، که قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال جنوب ، دارا بودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر،دسترسی از طریق راه های مناسب به بازارهای مصرف کشورهای CIS ، نزدیکی به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، فرصت مناسبی برای صادرات محصولات دانش بنیان و محصولات صنعت ساختمان را مهیا می سازد که برپایی و حضور در این نمایشگاه‌ها می تواند اقدامی برای بازاریابی محصولات فناور شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری کشور و تولیدکنندگان محصولات صنعت ساختمان استان و منطقه باشد.

tel final1

Share