نجات کودک سه ساله هنگام ضبط برنامه اکسیر شبکه سه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسعود صابری جراح مغز و اعصاب که برای ضبط برنامه اکسیر به اطراف پارک سرخه حصار تهران رفته بود، جان یک کودک سه ساله را نجات داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی برنامه اکسیر ،مسعود صابری جراح مغز و اعصاب که برای ضبط برنامه اکسیر به اطراف پارک سرخه حصار تهران رفته بود، جان یک کودک سه ساله را نجات داد.

صابری-حسنیاین حادثه روز گذشته هنگامی رخ داد که عوامل برنامه اکسیر در استودیویی حوالی پارک سرخه حصار تهران درحال ضبط قسمت هفتم این برنامه بودند و شیون مادری که کودک سه ساله اش در بیرون از استودیوی برنامه و در آب نما غرق شده بود، موجب نگرانی عوامل و تماشاگران برنامه و در نتیجه توقف طولانی ضبط برنامه شد.

بلافاصه و بدون فوت وقت دکترمسعود صابری و فرزاد حسنی به همراه عوامل برنامه به محل حادثه رفته و با پسربچه ای مواجه شدند که به دلیل پرت شدن در درون آب نمایی آلوده، نفس نمی کشد و بی جان افتاده و درنهایت با اقدامات صابری برای احیای کودک بی جان، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.

پس از تماس با اورژانس، این کودک اهل تبریز به بیمارستان منتقل و هم اکنون حال عمومی وی خوب است.

همچنین به پیشنهاد مصطفی شریفی تهیه کننده برنامه اکسیر با شروع مجدد ضبط برنامه، درباره این اتفاق با حضور دو مجری صحبت شد و قرار است فیلمی از لحظه نجات یافتن کودک و حواشی این حادثه پنجشنبه هفته جاری پخش شود.

برنامه اکسیر با موضوع سلامت و سبک زندگی ایرانی پنجشنبه شب ها از شبکه سه پخش می شود.

tel final1

Share