در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن عنوان شد:

مومنی زاده:مسکن مهر فومن لاک پشتی پیش می رود/از عوامل این پروژه راضی نیستم/خلیلی:اعتبار ساماندهی گلزار شهدای گمنام ماسوله تخصیص داده نشده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی زاده با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های ناتمام گفت: در طول خدمت یکسال و اندی در شهرستان تمام و بیشترین وقت خود را برای مسکن مهر گذاشتم و از کسانی که در این پروژه نقش دارند راضی نیستم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن با حضور فرماندار معاون فرماندار نظری کارشتناس استان و رواسای ادارات در سالن فرمانداری فومن برگزار شد.۲_۳
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , میرشمس مومنی زاده در این جلسه با بیان اینکه هیچ بحران یا اتفاقی نباید مانع تعطیلی پروژه ها ی عمرانی شود گفت:دستگاه ها اعتبارات را جذب و برای بهره برداری استفاده کنند.
وی افزود:برای فومن اعتبار ۱۹ میلیارد ۶۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی شده و دستگاه های مختلف باید پروژه پیشنهادی را ظرف یک هفته گزارش کنند.
فرماندار فومن اولین عاملمهم در پروژه ها را بحث اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: باید بر اساس تاکیدات رهبری و برنامه ریزی سازمانی و سیاست دستگاهای شهرستان با دستگاهای استانی هماهنگی داشته باشند.

مومنی زاده با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های ناتمام گفت: در طول خدمت یکسال و اندی در شهرستان تمام و بیشترین وقت خود را برای مسکن مهر گذاشتم و از کسانی که در این پروژه نقش دارند راضی نیستم.
وی افزود: از عمل کرد خودم تا مسئولان و مهندسان رضایت ندارم زیرا این پروژه سالهاست که تکان نخورده و به تازگی بر اثر پیگیری ها تحرکی در آن ایجاد و فعال شده است.
مومنی زاده از بازدید معاون وزیر و بیش از ۵۰ جلسه و ۱۰۰ مورد پیگیری توسط راه و شهرسازی در مورد مسکن مهر خبر داد و افزود: به ازای آن مقداری که برای این پروژه وقت کذاشتیم نتیجه نگرفتیم و من امروز تاکید می کنم این پروژه باید با همت همگان جمع شود.
.میر شمس مومنی زاده تاکید کرد: پل ورودی فومن و مسکن مهر تا وقتی به اتمام نرسد باید تلاشها به جد دنبال شود.

ab62df6d-c084-4c1f-a362-6fc76e390ac2

فرماندار فومن تصریح کرد: تامین نقدینگی و مشکل ریالی مسکن مهر باید بر طرف شود و آن دسته از مدیران که کوتاهی می کنند دقت و همکاری بیشتر داشته باشند. پروژه مسکن مهر فومن لاک پشتی پیش می رود و من انتظار دارم مهندسان پروژه به من , راه و شهر سازی و وزارت خانه هر کاری که لازم است را بگویند تا اجرا کنیم.
فرماندار فومن با اشاره به اینکه هر سه شهر فومن،ماسوله و ماکلوان برای ما مهم است گفت: باید در این شهر ها پیاده راه سازی و دیواره گذاری و تثبیت انهار و بهسازی معابر انجام گیرد.
وی خواستار تهیه طرح ویژه برای ماسوله شد و گفت: باید تقویت شهرک ماسوله به اعتبارات ملی گره خورد تا شهرکی با امکانات و در خور شان گردشگران داشته باشیم.

این مسوول از تلاشهای شهردار فومن در اسفالت کوچه ها و بهسازی معابر سطح شهر تقدیر کرد و گفت: از وضعیت شهر راضی هستم.
مومنی زاده همچنین خطاب به مسئولان آب منطقه ای گفت: آب زراعی کشاورزان حتی اگر هزینه بالا داشته باشدباید تامین گردد و نباید کشاورز دغدغه آب داشته باشد .
وی از زحمات روسای اداره برق , راه و شهر سازی و شرکت گاز تقدیر نمود و گفت: رواسای اداراتی که امروز در جلسه دعوت شدند و حضور نیافتند توبیخ می شوند.
مومنی زاده از دیگر پروژه ی مسئله دار شهرستان فومن را استادیوم ۵ هزار نفری که تقریبا از سال ۸۶ رها شده و تنها پیشرفت ۲۰ درصدی داشته اعلام و اظهار کرد: با تمام پیگیری ها توانستیم استخر فومن را به بهره برداری برسانیم و این استادیوم نیز در کنار پل ورودی و مسکن مهر همچنا از کمبود اعتبار رنج برده و جا مانده است.

کاهش صدور پروانه ساخت در فومن

در این جلسه شهردار فومن از مسئولان درخواست کرد شهرداری فومن را ویژه ببینید و یادآور شد: آمار صدور پروانه ساختمان در این شهر از ۴۰۰ فقره به ۷۰ فقره رسیده است.
عباسقلی زاده تاکید کرد: اگر کمک کنید متعهد می شویم که شهر را بسازیم زیرا منابع داخلی ما امکان کار عمرانی در شهر را به ما نمی دهد.

اعتبار گلزار شهدای گمنام ماسوله تخصیص داده نشده است

شهردار ماسوله نیز از بازسازی پله های سنتی ماسوله خبر داد و گفت: برای گلزار شهدا مبلغی مصوب شده اما این رقم تخصیص داده نشد.
خلیلی در خصوص دیواره حفاظتی شهرک ماسوله گفت: بهسازی معابر ماسوله تقریبا ۱۵ سال است ادامه دارد و ما درخواست داریم به ما کمک کند .
شهردار ماسوله وضعیت درآمدی شهرداری ماسوله را ضعیف خواند و گفت: ما در سال تنها ۳ پروانه صادر می کنیم.
امروز در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان از تخصیص نیافتن اعتبار برای سالن ورزشی رودپیش و ماکلوان خبر داد و گفت: در بخش ورزشی مشکلاتی داریم و نمی توانیم پروژه جدیدی را معرفی کنیم.

tel final1

Share