با حضور دبیرکل اتحادیه

مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان گیلان معرفی شد/علامتی: میرزا کوچک نماد استکبارستیزی مردم گیلان است/ مدال پرچمداری روحیه انقلابی بر سینه گیلانی‌ها نقش بسته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علامتی یادآور شد: مردم به ویژه جوانان انقلابی گیلان در فتنه سال ۸۸ با ایمان پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستادند و در روز ۸ دی‌ماه یک روز زودتر به خیابان‌ها آمدند و با مقام معظم رهبری بیعت کردند، به طوری که مدال پرچمداری روحیه انقلابی بر سینه گیلانی‌ها نقش بسته است. که دانش‌آموزان باید این روحیه انقلابی را حفظ کرده و به آن ارج بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حامد علامتی «دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» با بیان اینکه انجمن اسلامی به موضوع هویت می‌پردازد، افزود: اتحادیه انجمن اسلامی با ۲ مأموریت نیروسازی و جریان‌سازی فعالیت می‌کند و برای آن ۳ محور تقویت بنیه معنوی و معرفتی، تقویت مهارت و تقویت بعد علمی و آموزشی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.t2_5138663

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه  قصد تربیت دانش‌آموزانی را داریم که خانواده در کنار آن باشد و نهادهای اجتماعی نظیر مسجد برای تربیت آن کمک کند، تصریح کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی کشور بر اساس نقشی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که دنبال میثاق مشترک همه متولیان امر تعلیم است، نقش مکملی را برای خود تعریف کرده است.

علامتی تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان افسران جنگ نرم از برنامه‌های اتحادیه است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری افق آینده انجمن اسلامی را برای ما ترسیم کردند، و همچنین  امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، بیان کرد: یکی از مؤلفه های اصلی اقتصاد مقاومتی نیروی انسانی است که امروز در اختیار آموزش و پرورش است و تربیت اقتصادی دانش آموزان، مهار‌ت آموزی و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار اتحادیه دانش آموزان قرار گرفته است و اعضای انجمن اسلامی دانش‌آموزان امسال پایگاه‌های گفتمان‌سازی را به اقتصاد مقاومتی تبدیل می کنند.

ایشان، گیلان را دارای دو ویژگی محوری و ممتاز خواند و یادآور شد: یکی از ویژگی‌های گیلان محور عقبه تاریخی است که مردمی متدین و انقلابی در این استان وجود دارند.

وی میرزا کوچک جنگلی را نماد استکبارستیزی مردم گیلان نامید و متذکر شد: روح حاکم در اتحادیه روحیه استکبارستیزی است و شخصیت‌های استکبارستیز را باید قدر بدانیم و به جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه میرزاکوچک خان یک سرمایه بزرگ معنوی است که می تواند منشأ برنامه های متنوع با رویکرد حماسی و استکبارستیزی باشد، افزود: در عصر حاضر نیز میرزاهای دیگری در لشکر قدس گیلان مدال شهادت گرفتند.

علامتی یادآور شد: مردم به ویژه جوانان انقلابی گیلان در فتنه سال ۸۸ با ایمان پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستادند و در روز ۸ دی‌ماه یک روز زودتر به خیابان‌ها آمدند و با مقام معظم رهبری بیعت کردند، به طوری که مدال پرچمداری روحیه انقلابی بر سینه گیلانی‌ها نقش بسته است. که دانش‌آموزان باید این روحیه انقلابی را حفظ کرده و به آن ارج بگذارند.

حامد علامتی با اشاره به اینکه جناب آقای جانعلی پور، یک شخصیت به واقع فرهنگی و خوش فکر هستند که جزو سرمایه های جبهه ی فرهنگی انقلاب محسوب می شوند، افزود: برای گزارش عملکرد ایشان همین دانش آموزانی که در اینجا حضور دارند و به واقع نیروی انسانی کارآمد برای نظام اسلامی تربیت شده اند، کافیست.

ایشان در پایان گفت: برای این عنصر خدوم در مسئولیت ملی که به عهده گرفته اند آرزوی توفیق داریم.

گفتنی است در مراسم مذکور، یاسر تقوی مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان گیلان معرفی و از تلاش‌های اسماعیل جانعلی‌پور قدردانی شد.

tel final1

Share