دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گیلان

مرکز نگهداری معتادان رشت تا تیر ماه راه اندازی می‌شود/مبارزه با مواد مخدر نیاز به حضور مردم دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین شاه کوئی با بیان اینکه در سال گذشته با دغدغه های فراوان یک واحد مرکز نگهداری معتادان در شهر رشت احداث شده اظهار کرد:این مرکز تا تیر ماه راه اندازی خواهد شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد حسین شاه کوئی ظهر امروز در نشست با فرماندار و مسئولین شهرستان فومن گفت: مواد مخدر از بحرانهایی است که بطور جدی بشریت را تهدید می کند و کشور ما با این معضل مواجه است.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۵۰۱۰۱۴afkaf

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان, اعتیاد را منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواند و افزود: کانون اصلی هدف اعتیاد جوانان به عنوان آینده سازان کشور است.

 شاه کوئی بر لزوم پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در کشور تاکید کرد و گفت: سیاست دولت تدبیر و امید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه دستگاه ها بر اساس بضاعت خود اقداماتی انجام داده اند گفت: نیروی انتظامی نیز اقدامات ارزشمندی داشته و شهدای عزیزی در این راه تقدیم کرده است.

 وی تصریح کرد؛ دستگاها از تجربیات شهرستانها و شهرهای همجوار و افرادی که در راه و مسیر مبارزه گام برداشتند بهره ببرند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان سیاست کلی را بر جمع آوری معتادین خواند و گفت: تامین امنیت و سلامت مردم سیاست دولت است.

شاه کوئی گفت: امروزه تعداد زیادی از وارد کنندگان مواد مخدر جهت سود بردن اقدام به توزیع مواد ناخالص می نمایند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با دغدغه های فراوان یک واحد مرکز نگهداری معتادان در شهر رشت احداث شده اظهار کرد:این مرکز تا تیر ماه راه اندازی خواهد شد.

این مسئول در ادامه از افتتاح یک نمایشگاه دائمی مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری خبر داد و گفت: باید امکان نه گفتن به مواد را به جوانان آموزش دهیم و از طلاقهای بی رویه که عامل آن مواد مخدر است جلوگیری کنیم.

وی افزود:باید افرادی که باز پروری می شوند دوباره به اعتیاد روی نیاورند و جامعه هم باید پذیرای این افراد باشد.

شاه کوئی تصریح کرد: هر جا مردم وارد صحنه شدند و حضور جدی داشتند آن طرح در جامعه موفق خواهد بود و مبارزه با مواد نیاز به حضور مردم دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان سرقت, قتل, طلاق و تجاوز به عفت را از تبعات اعتیاد خواند و گفت: افراد برای کاهش این فشارها به مصرف مواد روی می آورند و این نوعی بیماری پیش رونده و مخفی است.

tel final1

 

Share