مدیرعامل ملوان اظهار کرد:

مردم قائمشهر برای مهرداد سنگ تمام گذاشتند/در انزلی مراسمی برای اولادی ترتیب داده‌ایم/حق و حقوق اولادی به خانواده اش پرداخت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسعود رضاییان محبوبیت اولادی را در بین هوادارانش بسیار زیاد دانست و مراسم تشییع جنازه او را باشکوه برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا ،مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی در خصوص مراسم تشییع جنازه مهرداد اولادی در قایم شهر گفت: مردم قائمشهر برای مهرداد سنگ تمام گذاشتند. مراسم درخور شخصیت و محبوبیت مهرداد اولادی بود، حضور گسترده مردم قائمشهر در این مراسم نشان از محبوبیت بالایی که اولادی در بین آنها داشت خبر می‌داد و توانستند مراسم باشکوهی را تدارک ببیند.

malrezaeianاو ادامه داد: از چند کیلومتری باقی مانده به مزار این بازیکن ترافیک بسیار سنگینی وجود داشت که همه مجبور شدند پیاده به سوی محل بروند و در واقع تا چشم کار می‌کرد هواداران او حضور داشتند و در عزاداری با خانواده وی همدردی کردند. او بازیکن بزرگی بود و همشهریان او هم این موضوع را درک می‌کردند. آنها یکی از قهرمانان خود را از دست داده‌اند و حضور باشکوه آنها در این مراسم طیبعی به نظر می‌رسید.

وی در خصوص حضور اولادی در باشگاه ملوان انزلی افزود: او قبل از این فصل هم در ملوان حضور داشت و با گل‌هایی که برای این تیم به ثمر رساند محبوبیت قابل توجهی در میان انزلی‌چی‌ها به دست آورد و مردم این شهر هم او را به عنوان ناجی ملوان می‌شناختند. در این فصل هم می‌خواست بازگشت دوباره‌ای داشته باشد که متاسفانه زمانی برایش باقی نماند. ما در انزلی هم مراسمی برای او ترتیب داده‌ایم که با حضور مردم انزلی برگذار خواهد شد.

مدیرعامل ملوان با اشاره به حق و حقوق این بازیکن و قرار داد او با باشگاه ملوان اظهار کرد: ما چنین تصور می‌کنیم که اولادی همچنان مصدوم است اما در بین ما است و از ملوان جدا نشده است. او هرگز از بین ما نرفته و ما به یادش خواهیم بود. با قرارداد و حق و حقوق اولادی به مانند سایر بازیکنان برخورد می‌شود حتی در زمینه پاداشی که همه بازیکنان خواهد گرفت، پاداش به اولادی هم صورت خواهد گرفت و مبلغ موردنظر طبق قرارداد به خانواده او پرداخت خواهد شد.

tel final1

Share