مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان شفت برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته معلم مراسم تجلیل از معلمان نمونه ،مدیران مدارس و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان شفت توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با هفته معلم مراسم تجلیل از معلمان نمونه ،مدیران مدارس و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان  شفت  توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.photo_2016-05-05_21-59-24

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , در این مراسم بعد از تلاوت دلنشین قرآن توسط دانش آموز محمد رسول متقی , رئیس اداره آموزش و پرورش شفت با بیان اینکه من از حضور شما تقدیر و این هفته را به شما تبریک می گویم گفت: با این مراسم هر چند ناچیز تلاش می کنیم تا یاد معلم اخلاق و عرفان استاد مطهری را نیز گرامی بداریم.

عبدالله رنجی ضمن تبریک مبعث حضرت رسو.ل گفت: شان و منزلت و جایگاه تعلیم و تربیت بالاترین جایگاه است. رحمت خدا بر انسانهایی که معلمی را برگزیدند .

 وی پذیرش این سنت انبیاء و بهرمندی از شرافت معلمی توسط انسان را زمانی حائز اهمیت خواند که انسان بتواند شان پیامبر را در وجود خود متبلور سازد .

 رنجی گفت: خداوند بزرگ این مقام را به برخی انسانها که معلمی است عطا نمود. وی رشته درک و فهم انسان را به گونه ای  خواند که اگر به معلم گره بخورد به خدا می رسد.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان شفت با اشاره به اینکه نعمت اموزش هدفی برای رسیدن خلایق به سوی خداست گفت: معلمی یک شغل نیست بلکه هنر است و این هنر از طرف بزرگترین اموزگار خلقت یعنی خدا به انسان داد. است.

رنجی از نگاه مطهری معلمی را آینده ساز نسل و چشم و چراغ خواند.

 وی با بیان اینکه استاد مطهری هرگز وظیفه معلمی خود را فراموش نکرد, گفت: معلم تولید کننده نیروی انسانی است  و معلم دغدغه اش این است که بر اساس شناخت خدا و مکتب دین مجال تجاوز را از بیگانه بگیرد و شهید مطهری در این راه گام نهاد.

 وی ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه معلمان شهرستان شفت گفت: من اهتمام والای شما را در عرصه تعلیم و تربیت ارج می نهم و امیدوارم پیروز و موفق باشید.

Share