مراسم تجلیل از معلمان فومن برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان فومن با حضور فرماندار، نماینده منتخب مردم فومن و شفت، شهردار فومن، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رییس بنیاد شهید و معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان فومن با حضور فرماندار، نماینده منتخب مردم فومن و شفت، شهردار فومن، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رییس بنیاد شهید و معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد.photo_2016-05-05_19-27-11

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , در این مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم، عامر معلم بازنشسته، شعری در باب معلم، مشکلات و نقش معلم در جامعه سرود که مورد تشویق همگان قرار گرفت.

سپس رییس آموزش و پرورش شهرستان فومن ضمن تقدیر از حضور معلمان و مسئولان گفت: معلمان با دانش خویش جامعه را می سازند.

رجب پور با یاد کردن از معلمان دوره ابتدایی خود گفت: از معلم شهید و عزیزم ادبی مهذب نیز یاد می کنم زیرا هر آنچه دارم از این معلمان دارم.

رجب پور با اشاره به اینکه به علت کمبود فضا نتوانستیم از تمامی معلمان شهر دعوت کنیم اظهار کرد: تمامی معلمان شهر نمونه هستند و لوح تقدیری به همه معلمان خواهیم داد.

میر شمس مومنی زاده نیز در جمع معلمان فومن ضمن تبریک این هفته و مبعث حضرت رسول گفت: هدف و محور توسعه، انسان است و اگر بنا باشد جوامع توسعه یابد نیاز به انسان های توسعه یافته و انسان توسعه یافته نیز نیازمند معلم است.

فرماندار فومن توسعه کشور را از طریق انسان خلاق، تلاشگر و مبتکر دانست و افزود: این خلاقیت و تفکر توسط معلم تامین، تربیت و پرورش می یابد.

مومنی زاده با بیان اینکه اگر بخواهیم بگوییم برای کشور چه کارهایی کردیم باید بگوییم برای آموزش و پرورش و معلمان چه سرمایه گذاری کردیم.

وی سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را هزینه ندانست و گفت: این سرمایه گذاری است و برای اینکه کلید توسعه کشور زده شود باید بر روی مقوله اموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

مومنی زاده همچنین رونق اقتصادی کشور  را در سایه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش خواند و گفت: در ارتباط با توسعه صنعتی مبارزه با آسیبهای اجتماعی, فقر زدایی و بیکاری باید زیر بنای اموزش برای خدمات رسانی بهتر در کشور تقویت شود.

فرماندار فومن Hموزش و پرورش را دو بعدی و با دوبال برای پروازها دانست و گفت: اگر معلم نباشد نمی توان Hموزش را دنبال کرد زیرا کلید اموزش معلم و کلید توسعه کشور و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی معلم است.

وی تاکید کرد:تشکر و قدردانی از معلمان در جهت ارتقاء انگیزه برای کار شماست زیرا شما مسئولیت خطیر دارید و باید به شما خدمات و حمایتها برسد تا مشکلات را حل کنیم.

فرماندار فومن با بیان اینکه ما در این شهرستان مفتخر به داشتن معلمانی چون آیت اله بهجت فومنی و اریب و شیون و کیومرث صابری هستیم گفت: پرورش چنین افرادی به دست شما معلمان است.

اخلاقی معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از حضور معلمان که به نمایندگی در این مراسم بودند تقدیر و تشکر و گفت: معلمان همه الگو و نمونه هستند. وی با اشاره به اینکه ما سال گذشته ۵ هزار نیروی معلم استخدامی داشتیم گفت: دروازه توسعه کشور معلم و پشتیبانی از معلم باید در راس قرار گیرد.

گفتنی است رییس اسبق آموزش و پرورش فومن نیز در این مراسم حضور داشت.

tel final1

Share