استاندار در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

مراسم بزرگداشت امام (ره) باید هرچه با شکوه تر و مردمی تر برگزار شود/پیاده روی مردم تا حرم مطهر امام راحل،اقدامی است که فقط بر اساس عشق انجام می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار با بیان اینکه مراسم بزرگداشت امام (ره) باید هرچه با شکوه تر و مردمی تر برگزار شود خاطرنشان کرد: مراسم استانی سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) در روز چهاردهم خرداد قبل از برگزاری نمازجمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه ستاد عالی بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) استان صبح امروز به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

najafi_2016-04-11_13-39-34 دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر افزود: این جلسه گویای عزم جدی مسئولان نسبت به پاسداشت این امانت گرانبهایی است که به ما سپرده شده است.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت امام (ره) باید هرچه با شکوه تر و مردمی تر برگزار شود خاطرنشان کرد: مراسم استانی سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) در روز چهاردهم خرداد قبل از برگزاری نمازجمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان به برگزاری مراسم سالگرد شهید آیت ا… احسانبخش و نیز مراسم استانی بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در رشت اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم درخصوص دعوت از سخنرانان مراسم این ایام پیش بینی شده است.

وی با اشاره به  برگزاری خودجوش و مردمی این مراسم تأکید و تصریح کرد: پیاده روی مردم تا حرم مطهر امام راحل عظیم الشأن، اقدامی است که فقط بر اساس عشق انجام می شود.

استاندار گیلان افزود: آمادگی مردم در مراسم مختلف در طول سال نشان دهنده عشق و علاقه آنان به نظام و انقلاب است.

وی تأکید کرد : ترویج مصادیق انقلاب، اندیشه های حضرت امام،شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مدافعین حرم از زمره ی اقدامات فرهنگی مهمی است که در این ایام بیشتر انجام شود.

رییس ستاد استانی بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه همکاری دستگاه ها با علاقمندی هرچه تمامتر مدیران انجام می گیرد گفت: مردمی بودن مراسم مانع از انجام وظایف دستگاه های اجرایی نیست و هرچه در توان داریم برای برگزاری باشکوه مراسم این ایام و حضور پرشور مردم به کار خواهیم گرفت..

وی همچنین بر ضرورت هدایت مبلغین قبل از ماه مبارک رمضان به سمت روستاها برای برگزاری شایسته مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد  در نقاط دوردست تأکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در جهت گسترش منویات امام راحل (ره) و شهدای انقلاب  گامهای اساسی برداریم.

tel final1

Share