مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان

مدیریت پسماند گیلان با استاندارد فاصله‌ها دارد/با تخریب کنندگان محیط زیست مماشات نخواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:در مدیریت پسماند هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:در مدیریت پسماند هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم.

mohammadpoor253_601قربانعلی محمدپور در جلسه محیط زیست استان گفت:در سال ٩۵ با عزم جدی تر از قبل قوانین مدیریت پسماند را اعمال و با تخریب کنندگان محیط زیست مماشات نخواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از شهرداران و فرماندارانی که درسال ٩۴ جلسات کارگروه مدیریت پسماند را تشکیل و به مصوبات آن جامه عمل پوشاندند،افزود:در سال قبل در مجموع نود و چهار جلسه مدیریت پسماند در استان گیلان تشکیل شده و هم اکنون طرح تفکیک از مبدا در ۵٢ شهر انجام می شود و همه این تلاشها باعث شده تا در تفکیک زباله از مبداء از ٣٠ درصد به حدود ٧٠ درصد برسیم و امیدواریم با تلاش بیشتر و همکاری همه دستگاههای مرتبط با موضوع در سال ٩۵ این درصد را به ١٠٠ برسانیم.

محمدپور از راه‌اندازی خط دوم کارخانه کمپوست لاکان،راه اندازی کارخانه کمپوست رودسر، ساخت سوله و اصلاح کارخانه کمپوست انزلی خبر داد و اضافه کرد: مشاور طرح احداث سیستم تصفیه شیرابه کارخانه کمپوست انزلی‌ انتخاب در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان همچنین از سفر هفته جاری خود به اتفاق معاون عمرانی استاندار گیلان به استان گلستان برای بازدید از سیستم جدید بازیافت ساخته مخترعین ایرانی خبر داد و گفت: در صورت تایید و نهایی شدن این طرح در استان گیلان پیاده و راه اندازی خواهد شد.

قربانعلی محمدپور در پایان سخنان خود با اعلام این مطلب که در مدیریت پسماند هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم گفت:در سال جاری با عزم جدی ،قوانین مدیریت پسماند را اعمال خواهیم کرد و در مورد تخریب کنندگان محیط زیست مماشات نخواهیم کرد.

tel final1

Share