در جلسه علنی شورای شهر رشت رخ داد:

مخالف شورا با لایحه دو فوریتی کمک به داماش/حاجی پور:جلسات نتیجه ای نداشته داماش را رها کنیم سقوط می‌کند/صابر:دوست نداریم داماش به دسته پایین تر سقوط کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لایحه دو فوریتی کمک مالی به باشگاه داماش بود با سرعت گیر شورا مواجه شد و فقط یک فوریت آن به تصویب رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لایحه دو فوریتی کمک مالی به باشگاه داماش بود با سرعت گیر شورا مواجه شد و فقط یک فوریت آن به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در پی رد دو فوریت این لایحه اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه داماش در حال سقوط است و نیاز به کمک مالی دارد گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به موضوع بی تفاوت باشیم هر چند این کمک به نوعی نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.

شورای شهر رشتوی با اشاره به این که جوانان شهر با برد سپیدرود و داماش تا یک هفته شاد می شوند افزود: اگر بخواهیم برای باشگاه کاری کنیم باید باشگاه را بخریم. هر چند که استانداری گیلان هم دو جلسه در این مورد برگزار کرد اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است، این تیم نفس‌های آخر را می‌کشد و اگر داماش را رها کنیم، به دسته دوم سقوط می‌کند.

عباس صابر هم با انتقاد از مدیریت باشگاه داماش که کار را به جایی رساند که داماش برای دو یا سه امتیاز گرفتار می‌شود گفت: قبلاً به این تیم کمک می شد تا در لیگ برتر بماند اما تیم سقوط کرد. ما دوست نداریم داماش به دسته پایین تر سقوط کند و باید هر چه سریعتر کمک را به این تیم برسانیم.

کمک به هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گیلان لایحه دیگری با رنگ و بوی ورزشی بود که در صحن شورا به بحث گذاشته شد و اعضا با توجه به موافقت کمیسیون فرهنگی با این لایحه تنها خواستار ارائه مجدد آن با تاریخ جدید بودند چون که لایحه مربوط به سال ۹۴ بود.

tel final1

Share