اولین جلسه شورای اداری شهرستان شفت در سال ۹۵ با آخرین حضور ناصر عاشوری همراه شد

محمودی:آیندگان خواهند فهمید که برجام چه بود/اعضای شورا سلیقه‌ای عمل نکنند/عاشوری:دولت بیش از ۳ هزار پروژه ملی را تعطیل کرد/تا امروز یک ریال از اعتبارات شهرستان تخصیص پیدا نکرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عاشوری اظهار کرد: دولت بیش از ۳ هزار پروژه ملی را تعطیل کرد حتی پروژه بالای پیشرفت ۷۰ درصدی تا بتواند حقوق و هزینه ها را تامین کند و مسائل اداری معطل نشود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه شورای اداری شهرستان  شفت در سال ۹۵ با آخرین حضور ناصر عاشوری نماینده این شهرستان در مجلس همراه بود.photo_2016-05-13_08-36-11

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , در ابتدای این جلسه  فرمانده سپاه ناحیه شفت ضمن تبریک میلاد امام حسین و روز پاسدار و روز جانباز گفت: شعار سال با توجه به نیاز کشور و نیاز سنجی جامعه نامگذاری شده و این شعار برای حل معضلات کشور و جامعه است و نباید صرفا در سربرگ‌ها نوشته شود بلکه باید عملیاتی گردد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت افزود: رهبر انقلاب در این شعار استدلال عمیق داشته و به مردم توصیه می کند تا در این شعار تفکر و تعمل داشته باشند.

قاسمی گفتمان سازی را نیز در حرکت در آوردن جامعه موثر خواند و اظهار کرد:رسیدن به اقتصاد مقاومتی یکساله نیست بلکه نیاز به گذشت زمان دارد.

 فرمانده سپاه شفت با اشاره به سخنان رهبری گفت: استکبار می خواهد بگوید ایران چاره ای جز این ندارد که یا با استکبار کنار بیاید و یا فشار را تحمل کند.

 وی به ظرفیت عظیم بسیج و نیروی مسلح در راستای اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود: ما در ایجاد شغل و اشتغالزایی و فرار از محرومیت کارهایی در کنار بسیج انجام داده ایم.

محمودی:آیندگان خواهند فهمید که برجام چه بود.

فرماندار شفت نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: روز پاسدار در واقع روز پاسداری از کشور و ارزشهاست.

یونس محمودی «خرداد» را ماه رخدادهای مهم خواند و گفت: آزادی حرمشهر که در این ماه رخ داد حاصل رشادت و ایثار پویندگان و رزمندگان اسلام است.

 وی ۱۴ و ۱۵ خرداد را دو رخداد مهم دیگر خواند و گفت: این رخداد انقلاب را از انحرافات سیاسی مصون و انقلاب را  تثبیت کرد.

 وی به انتخابات ۲۴ خرداد سال ۹۲ که منجر به انتخاب دکتر روحانی شد اشاره و اظهار کرد؛ایشان به عنوان پیام آور جریان اعتدال انتخاب شد.

 فرماندار شفت سیاست اقتصادی کشور را بر اساس اقتصاد زاینده,درون نگرا و برون زا خواند و گفت: همه باید در سالی که به این نام مزین است این سیاست را دنبال کنند.

وی برجام را موجب پیشرفت فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت:آیندگان خواهند فهمید که برجام چه بود.

 وی تعامل در برجام را که مورد نظر رهبری و رئیس جمهور است سند راهبردی خواند و گفت:برای تحقق این امر تعامل ضروری است فرصت دهیم این امر و حرکت به نتیجه برسد.

یونس محمودی برجام را فقط برای نسل امرووز ندانست و اظهار کرد: کار گزاران در انتقال فرهنگ برجام به نسل اینده جوامع انسانی کوشا باشیم .

  فرماندار شفت از پرداخت مطالبات چای کاران در سال ۹۴ تشکر و از ریاست چای شهرستان شفت در دریافت مطالبات چایکاران تشکر و امیدوار شد تا شورای اقتصاد قیمت  تزمینی چای را ابلاغ کند تا محصول کیفی به بازار ارائه شود. وی شش کارخانه چای شهرستان را فعال خواند و گفت: مشکل کارخانه چای سیاهمزگی حل و امروز در حال خرید برگ سبز است.

 محمودی از پرداخت بیمه کشاورزان توسط جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی ظرف ۴۸ ساعت بعد از تماس با استاندار خبر داد و تاکید کرد: کسی حق ندارد یک متر از اراضی مستعد کشاورزی را زیر کشت نبرد زیرا ما در آب رسانی به اراضی شهرستان مشکل نداریم .

وی از به زیر کشت رفتن ۴۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا خبر داد و گفت: در بخش گاز رسانی و تامین آب, آسفالت و راه از برخورداری مناسبی برخوردار شدیم و من از شرکت گاز که کارش معجزه بود تقدیر می کنم.

  فرماندار شفت خطاب به اعضای شورای شهر شفت گفت: تذکر من به شوراها که در آستانه انتخابات شورای شهر هستیم این است که به اختلافات پایان و سلیقه ای عمل نکنند این اختلافات غیر قابل توجیخ است.

 محمودی تصریح کرد؛ شهرداری و شوراها به اردوگاه حاکمیتی نزدیک هستند پس با قوت بیشتری مشکلات را حل کنند.شورا دست شهردار را باز بگذارد تا شاهد گسترش شهری باشیم .

 فرماندار شفت در پایان از تعامل, تفاهم, هم افزایی و همدلی عاشوری نماینده شهرستان تشکر و گفت: این فقدان فیزیکی نباید از حضور معنویشان بکاهد. وی همچنین برای افتخاری به عنوان منتخب مجلس دهم آرزوی موفقیت کرد.

عاشوری:دولت بیش از ۳ هزار پروژه ملی را تعطیل کرد

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در آخرین حضورش در جلسه شورای اداری گفت: خداوند سرمایه خدمت به مردم را به ما اعطا نمود و این خدمت معامله با خداست و هر کسی نمی تواند خدمتگذار مردم باشد .

 وی به بحث مشکلات کشور و تحریم اشاره و اظهار کرد: دولت برای رفع تحریم اقدامات و تمهیداتی در نظر گرفته اگر چه رفع تحریم ها از طرف امریکا و اروپا به عمل و ظهور نرسیده امیدواریم بتواند به نتیجه برسانیم.

عاشوری اظهار کرد: دولت بیش از ۳ هزار پروژه ملی را تعطیل کرد حتی پروژه بالای پیشرفت ۷۰ درصدی تا بتواند حقوق و هزینه ها را تامین کند و مسائل اداری معطل نشود.
وی از قفل شدن پروژه های استانی و شهرستانی خبر داد و افزود: برای این شهرستان ۱۵ میلیارد تومان تامین اعتبار شد ولی تا امروز یک ریال تخصیص پیدا نکرد در حالی که این پول می توانست گره ها را باز کند.

عاشوری در ادامه افزود: من امیدوارم مجلس دهم بتواند با همکاری دولت قدمهایی بردارد و مشکل اشتغال جوانان حل شود.

 ابراهیم زاده رئیس تبلیغات اسلامی شهرستانهای فومن و شفت در این جلسه تاکید کرد: احترام و رعایت حقوق   ارباب رجوع را مدیران در سر لوحه کاریشان قرار دهند.
وی رسیدن به اهداف بلند را در سایه تعامل دانست وگفت: ما با جناب عاشوری خداحافظی نمی کنیم زیرا ایشان حضور معنوی خواهند داشت.

tel final1

Share