همه ی ادعاهای عضو شورای شهر رشت

لیست انتخاباتی شورای پنجم رشت به روایت رجبی ویسرودی/پیاده راه رشت در چله تابستان کم از کربلا نخواهد داشت/شهردار به رسانه ها پول می دهد تا ما را تخریب کنند!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجبی با انتقاد از شهردار رشت اظهار داشت: شهردار رشت لیستی ۱۰ نفره برای شورای پنجم آماده کرده و بقیه اعضا که با وی مخالف هستند را مورد هجوم قرار می دهد و به رسانه ها پول می دهد تا آنها را تخریب کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و چهلمین جلسه علنی شورای شهر رشت با بیش یک ساعت تاخیر برگزار شد.rajabi206683

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , در ابتدا این جلسه مجید رجبی ویسرودی به عنوان ناطق اول جلسه  درباره  مطالبی که جلسه گذشته درباره نامزدهای انتخاباتی گفته بود اظهار کرد: یکی از سایت های خبری از صحبت های من برداشت وارونه کرد ومن فقط نظر خود را گفتم که ای کاش اصولگرایان لیست ارایه نمی دادند.

وی در بخش دیگری از نطق خود با انتقاد از شهردار رشت اظهار داشت: شهردار رشت لیستی ۱۰ نفره برای شورای پنجم آماده کرده و بقیه اعضا که با وی مخالف  هستند را مورد هجوم قرار می دهد و به رسانه ها پول می دهد تا آنها را تخریب کنند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه  آقایان؛ شریفی، نظری، عبدالهی، پورناصرانی و خانم رستگار از شهرداری و آقایان علوی، روزان، رسولی، حاجی پور و خانم شیرزاد از شورای چهارم در لیست ۱۰ نفره شهردار رشت قرار دادند افزود : لیست مورد نظر شهردار همین نفرات هستند و مابقی را مورد هجمه قرار می دهند.

رجبی ویسرودی در بخش دیگری از نطق خود به پیاده راه رشت اشاره کرد و گفت :نامرغوب بودن کیفیت مصالح به کار رفته پیاده راه مرکزی جای بسی تاسف است آقای شهردار به جای ارایه لیست برای شورای پنجم بهتر است دقت بیشتری در انجام پروژه پیاده راه می‌کردند.مصالحی که در پیاده راه علم الهدی بکار رفته به مراتب بسیار بهتر از آن چیزی است که در پیاده راه مرکزی استفاده کرده اند.

این عضو شورا با ارایه تصاویری از پیاده راه ساخته شده با تصاویری که قرار بود ساخته شود گفت : پیاده راه ساخته شده در چله تابستان کم از کربلا نخواهد داشت و مردم در رفت وآمد با مشقت زیادی روبرو خواهند بود.

رونمایی از کتاب شمیم باران

عصر امروز در جلسه شورای اسلامی رشت از کتاب «شمیم یاران» با حضور دبیرکل جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان رونمایی شد.

دبیرکل جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان با بیان این که  حدود ۱۸ سال در تألیفات خود برای شهدا فعالیت می‌کنم گفت. : کتاب «شمیم یاران» مجموعه‌ای از خاطرات و زندگینامه شهدای فرهنگی گیلان است.

محمدرضا بینش‌ برهمند افزود :چندین ماه برای تالیف کتاب شمیم یاران تلاش شده است و این کتاب مذکور در ۲۲۰ صفحه تألیف شده و در آینده جلد دوم آن نگارش می‌شود.

به گفته وی در کتاب مذکور از زندگینامه و خاطرات و آثار ۵۰ نفر شهید فرهنگی گیلان از جمله آیت‌الله احسان‌بخش، شهید عضدی و …. صحبت شده است.

بینش برهمند افزود :جلد دوم کتاب شمیم یاران به معرفی پنجاه نفر دیگر از شهدای فرهنگی گیلان می‌پردازد.

در پایان صحبتهای محمد رضا بینش برهمند چهار جلد از این کتاب توسط اعضای شورا که خود از خانواده شهدا بودند رونمایی شد.

tel final1

Share