معاون وزير آموزش و پرورش

فقط خداوند می‌تواند ارزش واقعی کار معلمان حوزه استثنایی را بسنجد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قدمی گفت:براساس بررسی کارشناسان وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش گیلان به عنوان یکی از پنج استان برتر کشور به جهت عملکرد درحوزه دانش آموزان استثنایی انتخاب شده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تجلیل از معلمان مدارس استثنایی گیلان، امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد.
photo_2016-05-08_17-31-27
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , مجید قدمی، معاون وزیر آموزش و پرورشی و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این مراسم گفت:کاری که معلمان در این حوزه انجام می دهند حیات بخشیدن است و پاداش آنها نیز پاداش حیات بخشی است و خداوند فقط میتواند ارزش واقعی آن را بسنجد و باید به همه افرادی که در حوزه آموزش و پرورش استثنایی فعالیت می کنند تقدیر کرد.
وی افزود:شعار نظام جمهوری اسلامی دفاع از حقوق مظلومان بوده و از سال ۹۲ در دولت تدبیر و امید بالغ بر ۸۰درصد از مشکلات این حوزه مرتفع شده است که نمونه آن رفع مشکل تحویل کتابهای درسی به دانش آموزان در ابتدای مهر صورت گرفت.
قدمی گفت:با وجود مشکلات مالی دولت و کاهش قیمت جهانی نفت ، بودجه آموزش و پرورش از ۱۲هزار میلیارد تومان به ۳۰هزار میلیارد تومان افزایش یافت و تقریبا سه برابر شد.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه طرح خدمات حمایتی درمانی دانش آموزان استثنایی و تلفیقی در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال بعد از فارغ التحصیلی دانش آموزان استثنایی به مرحله اجرا رسیده تصریح کرد: براساس بررسی کارشناسان وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش گیلان به عنوان یکی از پنج استان برتر کشور به جهت عملکرد درحوزه دانش آموزان استثنایی انتخاب شده است.

وی یادآور شد:هزینه متوسط سالیانه هر دانش آموز بالغ بر ۳۰میلیون ریال بوده و درحوزه دانش آموزان استثنایی این رقم ۱۲۰میلیون ریال است و استان گیلان حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز استثنایی دارد.
در این مراسم از یازده معلم منتخب استانی و ده بازنشسته در این حوزه استان گیلان تشکر و تجلیل به‌عمل می‌آید.

غلامعلی جعفرزاده – جبار کوچکی نژاد – محمود شکری – محمدحسین قربانی

Share