مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان

فرهنگیان گیلان مشمول طرح «رفاه کارت»/سقف اعتبار این کارت‌ها ۱۰۰ میلیون ریال است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان از ارائه «رفاه کارت» برای فرهنگیان ۱۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان از ارائه «رفاه کارت» برای فرهنگیان ۱۵ استان کشور خبر داد.

رفاه-کارتعباس کاظمی آشتیانی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان در خصوص رفاه کارت فرهنگیان گفت: این کارت بر اساس قراردادی بین شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای خدمت‌رسانی به فرهنگیان شاغل بسته شده است.
وی افزود: بر اساس این کارت فرهنگیان شاغل می‌توانند از کلیه فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور کالا خریداری کنند و در مورد کالاهای سرمایه‌ای (لوازم خانگی)، به طور اقساط امکان پرداخت وجود دارد.
کاظمی آشتیانی با بیان اینکه سقف اعتبار این کارت‌ها ۱۰۰ میلیون ریال است، گفت: در مدت ۱۰ ماه بدون کارمزد پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان عنوان کرد: کلیه همکاران فرهنگی شاغل که حقوقشان اجازه کسری بدهد تحت پوشش طرح قرار می‌گیرد.
کاظمی آشتیانی با بیان اینکه اکنون ۱۵ استان امکان استفاده از این طرح را دارند گفت: پیش از این استان‌های البرز، تهران خراسان رضوی سمنان و فارس مشمول طرح بودند اما از روز سه شنبه ۱۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، قزوین، کرمان، گیلان، گلستان، مازندران و یزد نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به ادارات رفاه استان خود نسبت به دریافت رفاه کارت اقدام کنند.
وی در خصوص استقبال از این طرح بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی چندانی در این خصوص نشده بود به تازگی فرهنگیان از این طرح مطلع شدند و به تدریج استقبال آنها افزایش پیدا می‌کند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد و رفاه فرهنگیان عنوان کرد: تا کمتر از یک ماه دیگر سعی داریم طرح رفاه کارت را در سراسر کشور اجرایی کنیم.

tel final1

Share