با حضور در بیمارستان

عیادت استاندار گیلان از آیت الله العظمی عباس محفوظی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان ظهر امروز از آیت الله العظمی عباس محفوظی از مراجع تقلید تشیع و اساتیدعالی گیلانی حوزه علمیه قم عیادت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان ظهر امروز از آیت الله العظمی عباس محفوظی از مراجع تقلید تشیع و اساتیدعالی گیلانی حوزه علمیه قم عیادت کرد. اصلی_۰

 دکتر نجفی ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از از آیت الله العظمی عباس محفوظی از مراجع تقلید و اساتید گیلانی برجسته حوزه علمیه قم که به دلیل عمل جراحی بستری است عیادت کرد و در جریان مداوای وی قرار گرفت.

وی با ابراز خرسندی ازروند مطلوب بهبودی آیت ا… محفوظی بعد از عمل جراحی گفت : با توجه به انعکاس خبر بیماری شما در رسانه ها مردم نگران شدند و بسیار خرسند یم که پیام سلامتی جنابعالی را به مردم شریف گیلان برسانیم .

وی در این دیدار با اشاره به ارادت ۴۰ ساله خود به آیت ا… محفوظی ، وی را دوستدار انقلاب و امام (ره)  ورهبر معظم انقلاب دانست.

دکتر نجفی  آیت الله محفوظی را از افتخارات مردم گیلان عنوان و از ایشان دعوت کرد تا پس از بهبودی کامل برای دیدار با مردم گیلان به استان سفر کنند.

آیت ا…  العظمی محفوظی نیز با قدردانی از عیادت  استاندار و  اظهار محبت مردم گیلان گفت : سلام مرا به مردم گیلان،ایران و همه مومنان شیعه که از خانواده امیرالمومنین هستند برسانید و محتاج دعا خیر آنان هستم انشاء ا… در آینده آنچه رضای حق تعالی باشد را بتوانیم طی کنیم  و توفیق خدمت به مردم را همچنان داشته باشیم .

حضرت آیت الله محفوظی یکشنبه دوازدهم اردیبهشت به دلیل عارضه مغزی هماتوم در بیمارستان بستری و عمل جراحی  ایشان روز دوشنبه  با موفقیت انجام شد .

تیم پزشکی معالج آیت ا… محفوظی وضعیت ایشان را پس  از عمل جراحی رضایت بخش دانسته اند .

آیت ا…  عباس محفوظی متولد ۱۳۰۶ در رودسر عضو ۴ دوره مجلس خبرگان رهبری از گیلان  ، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده رهبری در دانشگاه تهران از جمله سوابق وی است این مرجع تقلید گیلانی همچنین در زمان حیات آیت ا…  العظمی محمد تقی بهجت فومنی رئیس دفتر ایشان بود.


tel final1

Share