علیرضا جهانبخش بازیکن گلف شد!+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا جهانبخش همراه با سایر بازیکنان آلکمار به زمین گلف رفت تا با این رشته پرهیجان نیز آشنا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه ،آلکمار فصل ۲۰۱۶- ۲۰۱۵ لیگ هلند را با موفقیت به پایان رساند. این تیم با نتایج درخشانی که به خصوص در نیم فصل دوم کسب کرد، پس از سه قدرت همیشگی فوتبال هلند به نام های پی اس وی آیندهوون، آژاکس و فاینورد، عنوان چهارم را به خود اختصاص داد تا جواز حضور مستقیم در فصل آینده لیگ اروپا را کسب کند.

بدون شک نقش علیرضا جهانبخش نیز در این موفقیت پررنگ بود. او با گل هایی که به ثمر رساند و البته پاس گل های بی شماری که برای هم تیمی های خود ارسال کرد نشان داد که می تواند حتی در تیم منتخب فصل قرار بگیرد و البته به تیمهای بزرگتر و لیگ های معتبرتر ترانسفر شود. هر چند که به نظر می رسد ستاره ایرانی آلکمار فصل آینده را نیز با پیراهن این تیم سپری خواهد کرد.

باشگاه آلکمار پس از موفقیت در اردی ویژه و صعود به لیگ اروپا، برنامه های تفریحی ویژه ای برای بازیکنان خود در نظر گرفته است. نمونه اش حضور در زمین گلف و انجام این ورزش پرهیجان. بازیکنان آلکمار دیروز به زمین گلفی که نزدیکی های شهر آلکمار بود رفتند و با این ورزش آشنا شدند.  البته افرادی هم حضور داشتند که به بازیکنان آلکمار، گلف را آموزش دادند. علیرضا جهانبخش در این باره می گوید:« این برنامه تفریحی را باشگاه در نظر گرفته بود تا پس از کسب سهمیه لیگ اروپا دور هم باشیم. گلف ورزش سختی است اما با فوتبال تفاوت دارد. فوتبال همه دقایقش باید جدی باشی اما گلف بخش های فان هم دارد. آنجا به ما آموزش دادند و کلا روز خوبی را در زمین گلف سپری کردیم.»

ستاره ایرانی آلکمار پس از درخشش در زمین فوتبال، این بار گلف را نیز تجربه کرد. ورزشی که تایگر وودز امریکایی ستاره بی چون و چرایش محسوب می شود.

۰۱۱۱۰۰۴۷۰۱۱۱۰۰۴۶

tel final1

Share