عضویت رایگان کتابخانه های عمومی گیلان در اولین روز خرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) و جشن بزرگ نیمه شعبان کتابخانه عمومی در سراسر استان گیلان طرح عضویت رایگان را اجرایی خواهند کرد.

mohamad-4b6c-9974-633a93887dffبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) و جشن بزرگ نیمه شعبان کتابخانه عمومی در سراسر استان گیلان طرح عضویت رایگان را اجرایی خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، امیر محمدپور امروز (۴شنبه ۲۹اردیبهشت) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به  استقبال جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی در طول سال، طرح عضویت رایگان به همین مناسبت به مدت یک روز(شنبه ۱خرداد ماه) در کلیه کتابخانه های عمومی گیلان اجرایی می شود.

محمدپور در ادامه ضمن اظهار امیدواری از استقبال شهروندان از اجرای این طرح در گیلان گفت: عرضه و نمایش دستاوردها و خدمات نوین در کتابخانه های عمومی و نیز در اختیار قرار دادن منابع مفید کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین اهداف کتابخانه ها در این رویداد مهم فرهنگی است که در این روز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در نظر گرفته است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان، کتابخانه های عمومی را بهترین مکان برای گذران این ایام و استفاده از امکانات این محیط فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: امروز در کتابخانه های عمومی علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای مطالعه، با راه اندازی بخش ویژه خدمات رایانه ای و نیز بخش ویژه کودک بستر های رشد علمی و نیز اطلاعاتی اعضا و علاقمندان براحتی امکانپذیر شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان از کلیه علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی دعوت کرد از فرصت ایجاد شده برای عضویت در کتابخانه های عمومی بهره مند شوند.  گفتنی است ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی در استان گیلان هم اکنون بالغ بر ۵۵۰۰۰ عضو فعال دارد.

tel final1

Share