رییس شورای شهر رشت

صعود تیم سپیدرود را به لیگ دسته اول تبریک می گویم/حضور مردم ستودنی بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی رفیعی نودهی، رییس شورای شهر رشت ضمن تبریک صعود تیم سپیدرود رشت پس از هفت سال به لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: این صعود را به مردم و هواداران این تیم ریشه دار در گیلانی خصوصا مردم شهر رشت تبریک می گویم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی رفیعی نوده، رییس شورای شهر رشت ضمن تبریک صعود تیم سپیدرود رشت پس از هفت سال به لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: این صعود را به مردم و هواداران این تیم ریشه دار در گیلانی خصوصا مردم ورزش دوست رشت تبریک می گویم.

---۱۳۸-۰۵rafieiوی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه از دست اندرکاران تیم سپیدرود به دلیل شاد کردن هواداران این تیم تشکر می کنم تصریح کرد: آرزو می کنم سپیدرود و داماش، دو تیم پرهوادار گیلانی روزهای خوبی را در آینده سپری کنند.

رییس شورای شهر رشت با بیان اینکه رشتی ها بابت سقوط داماش ناراحت هستند اظهار نمود: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات دو تیم سپیدرود و داماش را برطرف نماییم و شاهد حضور پرقدرت آنها در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

رفیعی نوده که از نزدیک نظاره گر دیدار تیم های سپیدرود رشت و بادران تهران بود با اشاره به حضور گسترده هواداران در  ورزشگاهگفت:مردم رشت با حضور گسترده و حمایت همه جانبه خود در ورزشگاه عضدی در واقع میزان محبوبیت ورزش فوتبال را نشان دادند و این حضور باشکوه و ستودنی بود.

tel final1

Share