در نشست بررسی توانمندی بخش خصوصی در مجموعه پارک آبی سقالکسار رشت مطرح شد

ساماندهی مجموعه پارک آبی سقالکسار

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار شهرستان رشت گفت: سه موضوع مهمی که برای ما در این پروژه حائز اهمیت می باشد، اول اینکه ارزش افزوده ای اگر باشد باید برای روستا درنظر گرفته شود. دوم اینکه افراد بیکار روستا در این مجموعه بکارگیری شوند و سوم اینکه منافع روستا حفظ گردد.

به گزارش پاگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در محل دفتر فرماندار شهرستان رشت نشستی با حضور معاون عمرانی، بخشدار مرکزی، سرمایه گذاران، رئیس شورای بخش، دهیار و شورای روستای سقالکسار برگزار گردید.

index_0در این نشست سرمایه گذاران طرح های پیشنهادی خود را برای ساماندهی مجموعه تفریحی سد خاکی سقالکسار ارائه نمودند.

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت گفت: دولت حامی و پشتیبان سرمایه گذار می باشد و با اشاره به اینکه استاندار گیلان بارها  اعلام نموده است که اولویت کار دولت همکاری با سرمایه گذاران است گفت: پیشنهادهای ارائه شده از سوی سرمایه گذاران پس از بررسی کامل در شورای حمایت از سرمایه گذاری که به ریاست خود استاندار می باشد مطرح خواهد گردید.

وی به هدف اصلی این پروژه و اینکه چگونه باید این واگذاری صورت گیرد که به منافع روستا آسیبی نزند اشاره کرد.

فرماندار شهرستان رشت گفت: سه موضوع مهمی که برای ما در این پروژه حائز اهمیت می باشد، اول اینکه ارزش افزوده ای اگر باشد باید برای روستا درنظر گرفته شود. دوم اینکه افراد بیکار روستا در این مجموعه بکارگیری شوند و سوم اینکه منافع روستا حفظ گردد.

محمد علی ویشگاهی بخشدار مرکزی رشت در ادامه از اهمیت و چند منظوره بودن سد خاکی سقالکسار و منابع آبی آن که برای کشاورزان روستا خیلی حائز اهمیت می باشد گفت: باید منافع روستا حفظ گردد.

در ادامه جلسه شورای اسلامی روستا و رئیس شورای بخش مرکزی هریک نقطه نظرات خود را برای ساماندهی این پروژه در روستای سقالکسار ارائه نمودند.

tel final1

Share