فرمانده نیروی انتظامی گیلان

رضایتمندی مردم از شاخصه های پلیس کارآمد است/رفتار کارکنان باید مؤدبانه باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار میرحیدری جلب رضایت مردم را در گرو انجام صحیح و سریع وظایف دانسته و تاکید کرد: مردم دوست دارند برای دریافت خدمات با افراد آگاه و قابل اعتماد سر و کار داشته و رفتار کارکنان نیز مؤدبانه باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: رضایتمندی مردم از شاخصه های کارآمدی پلیس است.۱

 سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در حاشیه بازدید از مؤسسه راهگشا ، یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمد بودن و توسعه نظام سلامت اداری پلیس را میزان رضایتمندی مردم دانست.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: بحث تکریم ارباب رجوع و نهضت خدمات رسانی به مردم از فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بوده که پلیس برای تحقق منویات معظم له، لحظه ای از تلاش دست بر نخواهد داشت.

سردار میرحیدری جلب رضایت مردم را در گرو انجام صحیح و سریع وظایف دانسته و تاکید کرد: مردم دوست دارند برای دریافت خدمات با افراد آگاه و قابل اعتماد سر و کار داشته و رفتار کارکنان نیز مؤدبانه باشد .

این مقام اشد انتظامی در ادامه توسعه و ترویج خودپایی و خودکنترلی را بهترین راه حل برای صیانت از کارکنان در مقابل آسیب ها اعلام کرده و بیان داشت: برای صیانت و تحقق سلامت اداری، بهره گیری از تکنولوژی، ابزارها و تجهیزات واپایشی روز دنیا نیز لازم و ضروری است.

سردار میرحیدری با اشاره به این نکته که یکی از وظایف پلیس و مؤسسات وابسته به آن حفظ ارزش ها است، از زحمات مجموعه راهگشا در نصب بنرهای هشدار « رعایت حجاب اسلامی الزامی است» تشکر نموده، و عنوان داشت: لازم است همه مردم نسبت به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر) اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس گیلان در ادامه بازدید با تنی چند از مراجعان گفتگو کرده و ضمن ارزیابی میزان رضایتمندی آن ها از مجموعه راهگشا، به سؤلات آنان پاسخ دادند .

گفتنی است، فرمانده انتظامی استان در پایان بازدید، پس از از صدور دستورات لازم جهت رفع معایب و نواقص مشاهده شده، از سرهنگ بازنشسته “رحمت الله نوروزی ” رئیس مؤسسه شعبه راهگشا به علت حسن انجام وظایف با لوح سپاس و پاداش نقدی تقدیر کرد.

tel final1

Share