رتبه برتر روابط عمومی بنادر گیلان در بین روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی بنادر گیلان در بین روابط عمومی های وزارت راه کشور در دو بخش اساسی حائز رتبه دوم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط عمومی بنادر گیلان در بین روابط عمومی های وزارت راه کشور در دو بخش اساسی حائز رتبه دوم گردید.header-logo
مدیر روابط عمومی بنادر گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره روابط عمومی های وزارت و راه شهرسازی بیان کرد:در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی با معرفی برگزیدگان در رشته‌های روابط عمومی و پژوهش، روابط عمومی الکترونیک، فعالیت‌های روابط عمومی و حقوق شهروندی، فعالیت‌های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی و تبلیغات اجتماعی، روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی و پاسخگویی، ارتباطات رسانه‌ای، تبلیغات و نمایشگاه‌ها و برترین برترین‌ها معرفی شدند.

برگزیدگان نهایی حوزه ارتباطات وزارت راه اعلام شد و روابط عمومی بنادر گیلان در بین روابط عمومی های وزارت راه کشور در دو بخش اساسی حائز رتبه دوم گردید.

در بخش روابط عمومی الکترونیک، محمد بینا واجارگاهی مدیر روابط عمومی بندر انزلی در میان مدیران روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در کل کشور حائز رتبه دوم شد.

در بخش روابط عمومی، خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی بندر انزلی در میان روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در کل کشور حائز رتبه دوم شد.

جوایز این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس، جایزه ویژه و اثری نفیس از سوی وزیر راه و شهرسازی تحت عنوان سلام بر ایران‌شهر بود که به برگزیدگان این رشته‌ها در سه بخش اهدا شد .

محمد بینا واجارگاهی با اشاره به جایگاه متعالی روابط عمومی در سازمان بنادر و دریانوردی، در جهت بهبود عملکرد روابط عمومی ها بر ارتباط نزدیک مدیران با روابط عمومی هایشان تاکید کرد و افزود: فعالیتی که روابط عمومی انجام می‌دهد در یک کلمه «ارتباط» از دیدگاه نظری «علم» از جنبه عملی و اجرایی خود «فن» و از جنبه خلاقانه و زیبایی شناختی «هنر» است و آیینه تمام نمای سازمان و جایگاه دریافت و انتقال اطلاعات است.

tel final1

 

Share