شهردار بندر آستارا

راه اندازی باشگاه خنده در آستارا با اجرای نمایش طنز و استند آپ کمدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار بندر آستارا از راه اندازی باشگاه خنده با هدف فراهم کردن فضای شاد و با نشاط در میان اقشار مختلف جامعه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،شهردار بندر آستارا از راه اندازی باشگاه خنده با هدف فراهم کردن فضای شاد و با نشاط در میان اقشار مختلف جامعه خبر داد.

۴۸۶۹۱علی  کوهی  اظهار کرد: ارتقای سلامت جسمی و روحی و ایجاد زمینه هایی به منظور شادی و نشاط شهروندان از جمله دغدغه های شهرداری آستارا است.

شهردار آستارا با اشاره به اینکه هم اینک در ۷۰ کشور دنیا باشگاه خنده راه اندازی شده است، افزود: در بسیاری از شهرستان‌های کشور ما نیز این باشگاه با محوریت اجرای برنامه های طنز برای خلق لحظات شاد کار خود را آغاز کرده است.

کوهی با بیان اینکه پیش از آغاز رسمی برنامه های این باشگاه سلسله نشست هایی با هدف آشنایی مردم با اهداف این باشگاه در آستارا برگزار می شود، اضافه کرد: امیر سلامت زاده، بازیگر و کارگردان نام آشنای عرصه نمایش کمدی آستارا و مشاور روانشناس مسئولیت این باشگاه را عهده دار است.

شهردار آستارا اوج فعالیت های هنری عوامل این باشگاه را ایام پایانی هفته عنوان کرد و ادامه داد: نمایش طنز، استند آپ کمدی یا کمدی ایستاده از جمله بخش هایی است که توسط هنرمندان این باشگاه برای شهروندان اجرا می شود.

کوهی با بیان اینکه فضاهای مورد نظر نظیر سالن باغ ملی برای هنرنمایی هنرمندان عضو این باشگاه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تنها اجرای برنامه های هنری در دستور کار باشگاه خنده آستارا قرار ندارد، بلکه این باشگاه در آینده نزدیک با تکیه بر مبانی روانشناسی، خنده درمانی را نیز در اولویت برنامه های خود گنجانده است.

امروز بیش از شش هزار باشگاه خنده در بیش از ۷۰ کشور دنیا برپاست. باشگاه خنده در ایران نیز به همت فعالان فرهنگی از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرده است.

tel final1

Share