دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهید بدرالدین

دو روز پس از یورش رژیم صهیونیستی به «القنیطره» در سال ۲۰۱۵، «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهداء در «الغبیری» بیروت حاضر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر , یک روزنامه عرب زبان در گزارشی با اشاره به دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهید بدرالدین به نقل از وی نوشت: از دست دادن «شهید ذوالفقار» مصیبتی برای امت اسلامی است نه فقط لبنان.۲۰۱۶۰۵۰۳۱۱۰۱۵۶_ghasem soleimani8110

  دو روز پس از یورش رژیم صهیونیستی به «القنیطره» در سال ۲۰۱۵، «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهداء در «الغبیری» بیروت  حاضر شد.

بر اساس این گزارش، این روزنامه لبنانی در ادامه آورده است: در آن زمان تصاویری از قاسم سلیمانی منتشر شد که بر سر مزار دو شهید لبنانی یعنی «حاج عماد مغنیه» و «جهاد مغنیه» فرزند وی نشسته و مشغول قرائت قرآن است.

این روزنامه عرب زبان در ادامه می افزاید: قاسم سلیمانی پیش از رفتن بر سر مزار دو شهید لبنانی یعنی عماد و جهاد مغنیه به منزل آنها رفته بود و این مصیبت را به خانوده شان تسلیت گفته بود.

در ادامه گزارش الاخبار آمده است: شنبه هفته جاری این صحنه ها دوباره تکرار شدند. قاسم سلیمانی در «الغبیری» حاضر شد؛ اما این بار برای تسلیت گفتن شهادت «مصطفی بدرالدین» به خانواده وی.

الاخبار همچنین می افزاید: سردار سلیمانی برای دیدار با خانواده شهید بدرالدین و گفتن تسلیت به آنها در منزل‌شان حاضر شد.

این روزنامه عرب زبان در ادامه گزارش خود آورده است: سردار سلیمانی به خانواده شهید بدرالدین گفت که مصیبت از دست دادن وی تنها مختص لبنان نیست، بلکه مصیبتی است که امت اسلامی را دربرگرفته است.

الأخبار همچنین به نقل از سردار سلیمانی نوشت: ما با خانواده ای مجاهد رو به رو هستیم؛ خانواده ای که شهیدان بزرگی همچون عماد و جهاد مغنیه را در راه اسلام دادند و اکنون عجیب نیست که شهید بزرگوار دیگری همچون ذوالفقار که برخاسته از این خانواده است، به زمره شهداء بپیوندد.

این روزنامه همچنین به نقل از سردار سلیمانی تصریح کرد: ذوالفقار در عرصه های مختلف نبرد همواره به دنبال شهادت بود و در نهایت به آرزوی خود رسید.

وی خطاب به فرزند شهید بدرالدین تصریح کرد: شما باید در مسیر پدر خود گام نهید تا الگویی برای آیندگان باشید.

الأخبار تصریح کرده است: قاسم سلیمانی پس از دیدار با خانواده شهید بدرالدین بر سر مزار شهداء در الغبیری حاضر شد و به آنها ادای احترام کرد.

Share