فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبرداد

دو هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم محروم/اعزام رایگان افراد بالای ۴۵ سال به مشهد مقدس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ دوهندو گفت: قرار است افرادی با سن ۴۵ سال به بالا که تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده اند توسط کاروانی بزرگ به صورت رایگان اعزام گردند.

IMG_9774اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در جلسه شورای اداری شهرستان رشت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان امسال منطبق شده است با سوم خرداد که بسیار میمون می باشد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه در سوم خرداد فقط خرمشهر آزاد نشد بلکه کمر دشمن به خصوص آمریکا شکسته شد, تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما انتقال فرهنگ به نسل چهارم انقلاب است.

دوهندو اظهار داشت: باید به نسل چهارم انقلاب که تحت تأثیر جنگ نرم هستند و آن به شدت خطرناک تر از جنگ سخت است کمک نماییم.

وی از اهدا دو هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم محروم یعنی ساخت مسکن برای محرومان و ارسال کاروان رایگان به مشهد مقدس خبر داد و افزود: ۵۰ مسکن برای محرومین ساخته می شود که ۲۵ میلیون تومان آن توسط بسیج پرداخت می شود و مابقی آن توسط خیرین کمک می شود و از خیرین در خواست می نمایم در این کار خیر کمک نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین ادامه داد: قرار است افرادی با سن ۴۵ سال به بالا که تا به حال به مشهد مقدس مشرف نشده اند توسط کاروانی بزرگ به صورت رایگان اعزام شوند.

دوهندو همراه با کشاورزان و اعزام کاروان پیاده به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های سپاه ناحیه رشت دانست.

tel final1

Share