بازیکنان تمام تلاش خود را بکار گیرند

درآستانه دیدار سرنوشت ساز با سیاه جامگان ؛استاندار گیلان در اردوی ملوان حضور یافت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان ظهر امروز باحضور درمحل اردوی تیم ملوان در مشهد از آنها خواست برای حفظ امتیاز این تیم ریشه دار و پرهوادار کشور تمام تلاش خود را بکارگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان ظهر امروز باحضور درمحل اردوی تیم ملوان در مشهد از آنها خواست برای حفظ امتیاز این تیم ریشه دار و پرهوادار کشور تمام تلاش خود را بکارگیرند.photo_2016-05-14_13-07-46
در آستانه دیدار سرنوشت ساز ملوان مقابل سیاه جامگان دکتر نجفی که برای شرکت در همایش استانداران سراسرکشور در مشهد حضور یافته است ظهر امروز به محل اردوی تیم ملوان دراین شهررفت و از بازیکنان و کادر فنی تیم خواست تا برای حفظ امتیازاین تیم ریشه دار وپرمخاطب کشور تمام توان خود را بکارگیرند.
استاندار همچنین قول داد درصورت پیروزی و حفظ تنها سهمیه گیلان درلیگ برتر برتر پاداش به بازیکنان وکادرفنی این تیم تعلق خواهد گرفت.
دکتر نجفی با اشاره به اینکه برد تیم فوتبال ملوان دل مردم گیلان را شاد می کند گفت :انتظار مردم و هواداران از شما این است که برای پیروزی بجنگید.
وی افزود: روحیه جنگندگی و بازی جوانمردانه ملوان از دلایل اصلی داشتن هواداران بی شمار در گیلان و سراسر کشور است.
وی با اشاره به کمکهای اخیر مالی به تیمهای ورزشی توسط استانداری گیلان گفت : ترویج شور و نشاط اجتماعی در جامعه مجب کاهش آسیبهای اجتماعی می شود و پرداختن به ورزش در همین راستا اهمیت دارد.
مدیرعامل ، سرمربی وبازیکنان تیم ملوان نیز با قدردانی از حضور استاندار گیلان در محل اردوی ملوان گفتند ؛شرایط روحی وروانی تیم بسیار عالیست وامیدواریم با حضور شما و انگیزه ای که ایجاد کرده اید با کسب نتیجه مناسب در لیگ برتر بمانیم تا دل مردم گیلان راشاد کنیم.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درهفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ امروز جمعه در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود.
ملوان در صورت مساوی یا برد دراین بازی درلیگ برتر باقی خواهد ماند.

Share