خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد انزلی+تصاویر و قیمت

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا طی چند سال گذشته روند استقبال از اتومبیل های لوکس و زیبای برندهای برتر خودروسازی جهان با پلاک منطقه آزاد انزلی رو به افزایش بوده است.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا طی چند سال گذشته روند استقبال از اتومبیل های لوکس و زیبای برندهای برتر خودروسازی جهان با پلاک منطقه آزاد انزلی رو به افزایش بوده است.در ادامه تصاویری از خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد انزلی که توسط صفحه «رشت کارز – rasht cars» تهیه و تنظیم شده را به همراه نقد و بررسی و همچنین قیمت خودروها مشاهده می کنید.

تویوتا یاریس هاچ‌بک، یک خودروی کارآمد برای رفت و آمد روزانه است و مصرف سوخت آن هم در هنگام تست به‌طور میانگین ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مسافت بود. علاوه بر این، خودروی مذکور از هدایت راحت و آسانی نیز برخوردار است و سواری نرمی را در بیشتر سطوح جاده به راننده پیشکش می‌کند؛ همچنین سایز و اندازه کوچکش این امکان را برای آن فراهم می‌کند که در لابه‌لای شکاف‌ها و روزنه‌های موجود در ترافیک‌های شهری به‌راحتی خود را جای دهد و به اصطلاح گلیم خود را از آب بیرون بکشد! رانندگی با این خودرو در بزرگراه‌ها به هیچ‌وجه حالت شناور بودن را به راننده القاء نمی‌کند و اصوات ناشی از باد- موتور- جاده تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در بیشتر مواقع، در سطح متوسطی شنیده می‌شود اما در سرعت‌های بالاتر این صداها به‌وضوح افزایش می‌یابد. دید راننده و تسلط آن به محیط پیرامونش، در سطح مناسبی قرار دارد و عمل پارک با آن، حتی در نبود سنسورهای عقب نیز به‌راحتی صورت می‌پذیرد.

قیمت در منطقه آزاد انزلى حدود ۵۴ میلیون تومان

Toyota Yaris Hatchbac

۳photo_2016-04-23_18-08-56

جی‌ام‌سی ترین (Terrain) به عنوان یک کراس‌اور پنج سرنشینه، خودرویی راحت، مجهز و بزرگتر از سایر رقبا است. با این حال، این مدل از مشکل اضافه‌وزن معمول امریکایی‌ها رنج می‌برد و مصرف سوخت، عملکرد ترمزها و هندلینگ از نقاط ضعف آن به شمار می‌روند. در این مدل، یک موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۸۲ اسب‌بخار به صورت استاندارد استفاده می‌شود. در همین حال، از یک موتور ۳/۶ لیتری V-6 با قدرت ۳۰۱ اسب‌بخار نیز می‌توان استفاده کرد. یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز به صورت آپشن در کنار هر کدام از موتورها در دسترس قرار دارد. «ترین» یک گزینه معقول برای خریدران در این کلاس است ولی از رده‌های بالای ‌کلاس، فاصله زیادی دارد.

قیمت :
مدل ۲.۴ لیتری ۱۱۰-۱۲۳ میلیون
مدل ۳.۶ لیتری ۱۲۵-۱۳۰ میلیون  GMC Terrain

۵photo_2016-04-23_18-10-49

خودروهای کوپه نسل جدید کلاس E مرسدس، ویژگی‌های مشترکی دارند: طراحی تهاجمی دو در، تایرهای چسبنده با کیفیت مناسب و یک نشان با پرستیژ. E250 کوپه ۲۰۱۴، همه‌ی آن چیزی را که از یک خودروی شخصی لوکس انتظار دارید، در خود دارد: طراحی بدنه زیبا، یک کابین باکیفیت، سیستم صوتی مناسب، صندلی‌های راحت و یک سیستم تعلیق هوشمند.

قیمت در منطقه آزاد انزلى حدود ١٩٠ میلیون تومان

Mercedes Benz E250 Coupe

۶photo_2016-04-23_18-11-38
همواره، نام رنج روور نمادی از شاسی بلندهای لوکس را نشان می‌داد. شاید مهمترین مشکل این برند خودروساز، تولید خودروهایی باشد که خصوصیات آف رود را به عنوان ترکیبی از لوکسی و زیبایی داشته باشد. برندهای متعددی تلاش کردند تا این افتخار را با تولید خودروهای لوکس در کلاس خودشان کسب کنند که رنج روور از مدت ها قبل آغاز کرده بود. در حالی که برخی از آنها در جاده عملکرد بهتری داشتند اما بهره ای از خصوصیات آف رود نبرده بودند. می‌توان گفت قابلیت های آف روود در خون رنج روور جاری است. شاید رنج روور Sport خودرویی تمام و کمال نباشد ولی همچنان لوکس و اسپرت باقی می‌ماند. اغلب افراد از نداشتن بودجه ناکافی برای خرید خودرو گلایه می‌کنند، اما اگر روزی قصد خرید خودرویی برای رانندگی روزانه خود بودید، رنج روور ارزش این پول را دارد.

قیمت در منطقه آزاد انزلى حدود ۲۱۰ میلیون تومان Range Rover Evoque

۷photo_2016-04-23_18-12-44

کادیلاک ATS به دومین مدل پر فروش برند کادیلاک تبدیل شده است، و این امر دلایلی دارد. کادیلاک ATS خوش قیافه است، از فناوری پیشرفته ای بهره می‌برد و در مقایسه با رقبایش از کمپانی های آئودی و بی ام و، از از هندلینگ تیز و فرزتری برخوردار است.
کادیلاک ATS مدل ۲۰۱۵ به لطف سواری خوب، هندلینگ عالی و فرمان پذیری تیز و فرز و ترمزهای قوی، یک خودرو همه فن حریف است. این روزها لغت “اسپرت” برای توصیف خودروهای زیادی به کار می‌رود ولی به جرات می‌توان گفت کادیلاک ATS واقعاً یک سدان لوکس و اسپرت است. اگر این خودور به تایرهای تابستانی و سیستم تعلیق اسپرت مجهز باشد گزینه بسیار مناسبی است که در تعطیلات آخر هفته با آن راهی جاده های پر پیچ و خم بشوید.

قیمت مدل ٢٠١۵ صفر کیلومتر حدود ١۵٠ میلیون تومان

۸photo_2016-04-23_18-14-06

بازنگری و طراحی مجدد و ماهرانه این خودرو با زیرکی و چیره دستی تیم طراحی و مدیران پروژه SRX همراه بوده است خودرویی که در سال ۲۰۱۰ با نهایت هنر و ذوق عالی طراحی و روانه بازار شد تا مسیر خود را از دیگر SUV های آمریکایی جدا کند و در رده بین المللی صحبت هایی کوبنده برای رقبایی چون لکسس و … داشته باشد و طوری شود که هنوز هم با گذشت چند سال از رونمایی این خودرو بحث پیرامون آن برای علاقه مندان به خودرو تازگی داشته باشد و با وجود اینکه جنرال موتورز در وضعیت چندان خوبی به سر نمی برد از این اتومبیل به عنوان اتومبیلی بسیار موفق یاد کند.

Cadillac SRX

۹photo_2016-04-23_18-14-52

به طور حتم دوج یکی از محبوب ترین و در عین حال برترین خودروهای اسپرت عضلانی آمریکایی است.کرایسلر از بدو پیدایش دوج همواره سعی بر آن داشته تا برند دوج را در راس قدرتمندترین مدل های تولیدی خود حفظ کند …
تمام مدل‌های چارجر طراحی آن مرموز بوده و رعایت شاخص خشن بودن در تمام مدل‌های آن خودنمایی می‌کند. شاخصی که نزدیک به ۵۰ سال است ، دوست‌داران ماسل‌کارها را گرفتار خود کرده است. در حال حاضر در سراسر دنیا مدل‌هایی از چارجر وجود دارند که جاده‌ها را به چالش می‌کشند و هر از گاهی سازندگان خود را برای تولید مدل‌های قدرتمندتر وسوسه می‌کنند و دوست‌داران دوج را همچنان به این خودروی اصیل دل‌خوش می‌کنند.

Dodge Charger

۱۰photo_2016-04-23_18-15-40
شورلت ایمپالا. شورلت بعد از کوتاهی در طراحی چند نسل ایمپالا حالا نسل جدید این خودرو را به بهترین نحو ممکن طراحی و تولید کرده است.
طراحی نمای جلو و عقب این خودرو به راستی ما را به یاد ایمپالاهای دهه ۷۰ می‌اندازد. چهره ای خاص و نگاهی رمز آلود از ویژگی‌ها طراحی ایمپالا است.
وقتی پدال گاز را می‌فشارید، موتور شش سیلندر بسیار عالی واکنش نشان می‌دهد. با این حال، موتور چهار سیلندر استاندارد نیز بسیار قوی است و نرم کار می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، شورولت ایمپالا، درست مانند همه سدان‌های بزرگ، ناهمواری‌های سطح جاده را به خوبی جذب می‌کند. کابین نیز کاملاً آرام است و صدای باد و تایرها بسیار کم به گوش می‌رسند. برای این که از راحتی بیشتری برخوردار باشید، استفاده از رینگ‌های ۲۰ اینچی توصیه می‌شوند، هر چند هنگام عبور از دست‌اندازهای بزرگ، کمی می‌کوبند. این سدان بزرگ هنگام عبور از پیچ‌ها، هیچ محدودیتی در زمینه هندلینگ ندارد که البته از سبک و سیاق صاف و صیقلی آن زیاد هم دور از انتظار نیست. با این حال، هنگام عبور از جاده‌های پر پیچ و خم مانند خودروهای اسپرت عمل نمی‌کند، ولی بسیار امن و ایمن احساس می‌شود.
ایمپالا خودرویی با ابعاد بسیار بزرگ است و خودرویی ایده آل برای افرادی است که خودرویی بزرگ با صندوق عقب بزرگ و جای پای زیاد می‌خواهند.

Chevrolet Impala #LTZ
Engine : 3.6L , V6 \ 305 Hp
۰-۱۰۰km : 7.1 sec
Weight : 1737 Kg
Price (0-km) : 135 Milion T

۱۱photo_2016-04-23_18-16-33
۱۲photo_2016-04-23_18-17-23
قدم‌گذاشتن یک کمپانی خودروسازی به عرصه‌ای جدید، همیشه توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. به‌عنوان نمونه می‌توان به لکسوس اشاره کرد که NX شاسی‌بلند کامپکت را به بازار روانه کرده است. NX که قطعات مشترک زیادی با تویوتا RAV4 دارد، هم به صورت یک نسخه سبک و کم‌مصرف NX300h و هم به‌صورت NX200t که اولین توربوشارژر لکسس است، در دسترس قرار می‌گیرد. امّا NX در کجای دسته خودروهای لوکس کامپکت قرار می‌گیرد؟ کلاس خودرویی که امسال به مرز انفجار رسیده است. خودروهایی مانند آئودی Q3، ب‌ام‌و X1 و حتی مرسدس‌بنز GLA در این کلاس قرار دارند.

Lexus NX #200T
Engine : 2.0TC , I-4 \ 235 Hp
۰-۱۰۰ km : 7.2 sec
Weight : 1791 kg
Price : 170 Milion T
۱۳photo_2016-04-23_18-18-22

در حال حاضر بسیاری از خودروسازان از تولید شاسی‌بلندهای سریع فاصله گرفته‌اند. با این حال، این بدان معنا نیست که دیگر علاقه‌ای برای عبور از تپه‌ها با سرعت زیاد و رها شدن در توده‌ای از خاک در کویر وجود ندارد. کراس‌اورهای شاسی‌بلند مدرن مانند هوندا CR-V نیز وجود دارند که با ارتفاع رانندگی بالاتر، حدود ۲ مترمکعب فضای حمل وسایل درهنگام جمع‌شدن صندلی‌های عقب، مصرف بهینه سوخت، سواری و هندلینگ مناسب و گزینه دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، تقریباً تمام نیازهای مشتریان امروزی را در چنین خودرویی تأمین می‌کند.
قیمت صفر کیلومتر در منطقه آزاد انزلى حدود ۱۱۰ میلیون تومان

۱۴photo_2016-04-23_18-18-53

از یک خودرو چه انتظاری دارید؟ راحتی؟ امنیت؟ مصرف سوخت کم؟ مناسب برای شرایط سخت جاده‌ای؟ کیفیت؟ قدرت کافی؟ جیپ گرند چروکی! فقط شنیدن نام این خودرو برای عده‌ای کافی است تا این خودرو را انتخاب کنند! سال ۱۹۹۳ بود که جیپ نسل اول گرند چروکی را معرفی کرد. خودرویی که بازار آن زمان تشنه‌اش بود.
پس از تولید ۲ نسل دیگر از این خودرو، زمان تغییرات اساسی رسیده بود. کیفیت ساخت نسل دوم و سوم این خودرو به شدت پایین آمده بود. رضایت مشتریان از این خودرو کم بود. ولی این وضع برای برند خوش نامی مثل جیپ ممکن نبود. مهندسان جیپ دست به کار شدند. هدف، تولید خودرویی مناسب، با کیفیت، شاسی بلندی تمام عیار، و باز گرداندن خوش نامی به برند جیپ بود.

Jeep grand Cherokee SRT

۱۵photo_2016-04-23_18-21-01

آیا می‌دانستید اتومبیلی که در ایران به فولکس قورباغه معروف است در سایر نقاط دنیا با چنین نامی خوانده نمی‌شود؟ در آلمان آن را kafer می‌نامند که معادل کلمه Beetle در زبان انگلیسی ، به معنی سوسک است! این واژه اولین بار در سوم ژوئن ۱۹۳۸ توسط روزنامه نیویورک تایمز به کار برده شد تا این تصویر را القا کند که به زودی هزاران سوسک خیابان‌های آلمان را پر خواهند کرد! تاریخچه ساخت بیتل به قبل از جنگ جهانی دوم باز می‌گردد جایی که آدولف هیتلر از فردیناند پورشه خواست تا اتومبیلی بسازد که قابلیت جابجایی دو فرد بزرگسال و سه کودک را با سرعت صد کیلومتر و حداکثر مصرف سوخت ۷ لیتر داشته باشد وی همچنین با تولیدکنندگان شرط کرد که قیمت این خودرو نباید از یک موتورسیکلت بیشتر باشد! فولکس‌واگن بیتل در سال ۱۹۳۶ توسط «فردیناند پورشه» و زیر نظر مستقیم آدولف هیتلر ساخته شد و در آن زمان خودروی ملی کشور آلمان به شمار می‌رفت. زمانی که در سال ۱۹۳۶ رونمایی شد ، طراحی بیتل نشانه خلاقیت و نوآوری بود. این خودرو دیفرانسیل عقب و موتور عقب بود و فضای داخل اتاق آن برای چهار نفر مناسب بود و در آن زمان بهترین سیستم تعلیق مستقل چهار چرخ را داشت و از این جهت دارای ایمنی بالایی بود. این خودرو برای خنک کردن موتور نیازی به آب نداشت و با جریان مستقیم هوا خنک می‌شد که این تکنولوژی برای دهه ۱۹۳۰ بسیار قابل توجه بود. تا سال ۲۰۰۳ بیش از ۲۱ میلیون دستگاه از بیتل فروخته شده بود که به یک رکورد برای تیراژ تولید یک مدل خودرو در تاریخ خودروسازی تبدیل شده بود و تا آن سال بالاترین میزان تولید در دنیا را داشت و همین باعث شد بیتل در زمره تاثیرگذارترین خودروهای تاریخ قرار بگیرد.
.
قیمت ۹۵ – ۱۳۰ میلیون تومان Volkswagen beetle

۱۶photo_2016-04-23_18-22-35
‎فورد موستانگ اکوبوست ۲۰۱۵ یک پاسخ کامل برای نیازهای دورانی مانند بحران نفت است؛ دورانی که فورد مجبور شد تا مصرف سوخت کمتری را برای مدل اسپرتی‌اش با یک موتور توربوی چهار سیلندری ایجاد کند. این موتور در موستانگ SVO، مدلی بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۶، عرضه شده بود. امّا واکنش بازار به آن چندان مناسب نبود. در همین حال، قیمت سوخت دوباره شکسته شد و کسی دیگر موستانگ‌ها را به خاطر صرفه‌جویی در مصرف‌سوخت نخرید. یک موتور چهار سیلندر برای یک مشتری آمریکایی، بیشتر به معنای درهم ریختن آرزوهای سرعتش است؛ فارغ از این که قدرت خروجی‌اش بر روی کاغذ چه باشد.
در همین حال، شکایت زیادی نمی‌توان از نسخه اکوبوست موستانگ داشت؛ جز اینکه با وجود عملکرد مشابه، قیمتش بسیار گران‌تر از مدل پایه با موتور V-6 است. البته صدایش نیز شبیه یک چهار سیلندر است. در همین حال، فورد سعی کرده که صدای اگزوز را با یک سیستم استریو جبران کند، ولی در عمل موفق نبوده است. این موتور توربوی چهار سیلندر آرامشی در حد توربوهای چهار سیلندر آئودی دارد. البته این‌ها بیشتر یک تعریف هستند؛ چون موتور و خودرو به طور کلی، بهینه‌سازی‌های مختلفی به خود دیده‌اند.

Ford Mustang #Ecoboost
Engine : 2.3TC , I-4 \ 325 Hp
۰-۱۰۰km : 5.5 sec
Weight : 1691 kg
Price : 185 milion T

۱۶photo_2016-04-23_18-24-16
اولین بار که سوار خودرو شوید و نگاهی به اطراف کنید و با دست کمی جنس مواد بکار رفته را لمس کنید، به راحتی متوجه می شوید که چرا می گویند لکسوس خودروی با کیفیتی است! واقعاً در هر قسمت از لکسوس همه چیز به خوبی طراحی شده و هر چیزی به درستی و با بهترین کیفیت ممکن سر جای خودش قرار گرفته است.
‎خودرو را روشن می کنیم و نوع نمایش شمارشگرهای پشت فرمان که همگی دیجیتالی هستند، طوری روشن می شوند که به شما می فهمانند پشت یک سفینه مدرن نشسته اید. موتور آنچنان نرم و بی حرکت روشن شد که گویا اصلاً اتفاقی نیافتاده است. از این حرف ها سریع می گذریم و بدون هیچ معطلی دنده را در حالت D قرار داده، ترمز برقی پدالی را با پا آزاد می کنیم و شروع به حرکت می کنیم.
‎از همان اول که شروع به حرکت می کنیم، چنان هندلینگ و فرمان پذیری خوب IS250 ما را مجذوب کرد که اصلاً دلمان نیامد همینطور آرام با آن حرکت کنیم لذا بدون هیچ توجهی به شرایط خودرو پا را تا انتها روی پدال گاز فشردیم و همانجا بود که غرش زیبای موتور آدرنالین را در خون سرنشینان تزریق کرد و لبخندی دلچسب بر روی لبانمان نقاشی کرد.
در مجموع باید گفت که لکسوس IS250 خودرویی با کیفیت، تجهیزاتی مدرن و به روز، چهره ای فراتر از سطح کنونی بازار، پیشرانه ای قدرتمند و دیفرانسیل عقبی جذاب برای جوانان است که در کنار لوکس بودن، لذت رانندگی دلچسبی دارد.

Lexus IS250 F-Sport #AWD
Engine : 2.5L , V6 \ 207 Hp
۰-۱۰۰km : 7.0 sec
Weight : 1570 kg
Price (0-km) : 180 Milion T

۱۷photo_2016-04-23_18-34-31
tel final1

Share