حاشیه نگاری دیارمیرزا از بازی سپیدورد و نفت و گاز گچ ساران

جهنم عضدی با «ووزلا» هواداران رشتی/جشن و پایکوبی مردم در خیابان های اطراف ورزشگاه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عصر بهاری اما ابری رشت برخلاف ظاهر غم انگیزش شعف و شادکامی را به فوتبال دوستان گیلانی هدیه کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،عصر بهاری اما ابری رشت برخلاف ظاهر غم انگیزش شعف و شادکامی  را به فوتبال دوستان گیلانی هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , سپیدرود رشت برای صعود به لیگ دسته یک کشور نیاز فراوان به برد در بازی خانگی اش در مقابل نفت و گاز گچ ساران داشت و صف طولانی ورود مردم به ورزشکاه عضدی و استقبال بی نظیر هواداران رشتی خود گواه این حساسیت بود.

تماشاگران رشتی بار دیگر در ورزشگاه عضدی ،این بار با لباس های قرمز رنگ حاضر شدند و با شیپورهای «ووزلا» خود جو سنگینی را در ورزشگاه رقم زده بودند که به هیچ وجه کسی باور نداشت که این خیل طرفدار برای تماشا یک بازی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ورزشگاه آمدند.

بازیکنان گچ ساران قبل از آغاز بازی  به رسم ادب و احترام به هواداران پرشور سپیدرودی با گل هایی به سمت آن ها رفتند تا همین خوش بش ها بازیکنان منجر به تاخیر ۵ دقیقه ای در شروع بازی شود.

photo_2016-05-09_20-44-41

تشویق بی امان هواداران سپیدرودی و شروع طوفانی بازیکنان این تیم منجر به گل زود هنگام سهیل حق شناس در دقیقه ۳ بازی شد که با ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی همرنگ داخل محوطه هجده قدم و خروج اشتباه دروازه بان گچساران موجب شد تا در یک شلوغی توپ زیر پای سهیل حق شناس بیفتد تا او با مهارت گل نخست را وارد دروازه حرف نماید و ورزشگاه را به مرز انفجار برساند ،بازیکنان نفت و گاز که  تحت تاثیر جو سنگین عضدی قرار گرفتند تنها چند دقیقه پس از خوردن گل اول با یک خطا بر روی میعاد یزدانی در محوطه جریمه یک پنالتی را تقدیم سپیدرودهای کردند.

میعاد یزدانی بازیکن خلاق و محبوب سپیدرود بر خلاف بازی های گذشته خودش پشت توپ قرار گرفت اما با اختلاف فراوان توپ را از روی دروازه به بیرون فرستاد تا موقعیت عالی گل را از دست بدهد.

بازیکنان ارتش سرخ گیلان که عزم خود را برای برد در این بازی جزم کرده بودند عقب ننشستند و از سردرگمی گچسارانی ها استفاده کردند و موقعیت های بی شماری  را روی دروازه حریف پیاده کردند تا این که در دقیقه ۲۱ بازی فرار در عمق سهیل حق شناس تا داخل محوطه شش قدم ادامه پیدا کرد تا با یک پاس عرضی برای میعاد یزدانی و ضربه سر ضرب میعاد گل دوم سپیدرود به ثمر برسد.

هواداران که برای این تیم ریشه دار گیلانی سنگ تمام گذاشته بودند در نیمه اول یک بازی کاملا یک طرفه و برتر را از سپیدرود مشاهده کردند تا بازی در نیمه اول با همان دو گل به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار , محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و امیرحسین علوی عضو شورای شهر و همچنین نادر دست نشان سرمربی اسبق پگاه گیلان تماشاگران ویژه این بازی حساس محسوب می شدند. ثابت قدم با حس و حال ویژه ای این بازی را تماشا میکرد تا جائیکه به دقت بازی بازیکنان را زیر نظر گرفته بود.

photo_2016-05-09_20-44-46

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گچسارانی ها بودند که بهتر بازی را آغاز کردند و چندین موقعیت نصف و نیمه بر روی دروازه سپیدرود ایجاد کردند  اما نتوانستند از سد دفاع بلند قامت و خوب سپیدرودهای عبور کنند تا نهایت در دقیقه ۸۷ با اشتباه  «میثم تهی دست » موفق به رفتن یک ضربه پنالتی شدند و قائم اسلامی خواه با یک ضربه توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

سپیدرودهای پس از دریافت موقعیت گل می توانستند دروازه نفت و گاز را باز هم باز کنند اما چند موقعیت صد در صد گل را از دست دادند تا بازی در نهایت با همان نتیجه ۲ بر یک تمام شود و هفته پایانی بازی در واقع یک فینال تمام عیار برای تعیین صعود کننده مستقیم به لیگ دسته اول کشور بین دو تیم سپیدرود و بادران در رشت برگزار شود.

پس از اتمام بازی خیابان های اطراف ورزشگاه عضدی مملو از هوادارانی بود که به جشن و پایکوبی پرداخته بودند و همه مسرور و شاد از روزهای خوشی بودند که در انتظار این تیم ریشه دار گیلانی خواهد بود.

tel final1

Share