رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در یادواره شهدای ارتشی گیلان

جنگ دیپلماسی دشمن به نفع ایران به پایان رسید/ تا زمانی که روحیه شهادت طلبی وجود دارد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آل هاشم یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم یادبود آن ها دانست و گفت: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی وجود دارد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در یادواره ۴ هزار شهید ارتش گیلان گفت:شهادت مقام و منزلتی خاصی در نزد شهدا دارد و یک مفهوم عمیق و بی نظیر در ادبیات اسلامی است.photo_2016-04-26_16-29-47

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از زیباکنار , حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد:شهادت در دین اسلام در کنار مفهوم جهاد معنا پیدا می کند و اگر فرهنگ شهادت طلبی و علاقه جوانان ایران اسلامی به شهادت نبود امروز چیزی از اسلام برای ما باقی نمی ماند و کسی که در دوران معاصر این فرهنگ را زنده و زمینه حفظ و توریج آن را فراهم کرد بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

وی افزود:درمقطعی که دشمنان به ملت ایران هجوم آورده و میهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند شهدا درعرصه جهاد و دفاع از کیان میهن اسلامی مردانه ایستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد:موقعیت جمهوری اسلامی درمنطقه با درایت و رهبری مقام معظم رهبری جایگاهی بی بیل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با شاره به مذاکرات هسته ای گفت:درسالهای اخیر و درخصوص مسائل هسته ای ، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راهبری و هدایت مسائل کلان کشور و همچنین تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه دیپلماسی موجب شد جنگ دیپلماسی که دشمن راه انداخته بود به موفقیت و به نفع جمهوری اسلامی نتیجه دهد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود:عزت و عظمتی که امروز ملت ایران از آن برخوردار است مرهون فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد:درس مقاومت را شهدا با پایداری در مقابل دشمنان به ملت شهید پرور ایران آموختند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم اظهار کرد: برای تداوم پیروزی ها و حرکت درمسیر عزت و اعتلای کشور باز هم از شهدا ولایتمداری و احساس مسئولیت به نظام و ولایت و تلاش برای حفظ و اعتلای کشور را باید از شهدا بیاموزیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش متذکر شد:وطیفه ما دربرابر شهدا حفظ فرهنگ شهادت طلبی است.اگرچه درگیری فیزیکی با دشمنان نداریم اما نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم که مانند دژی مستحکم و غیرقابل تسخیر و فتح است.

حجت الاسلام آل هاشم گفت:این فرهنگ به برکت خون شهدا به ما رسیده و می تواند دین و ملت و فرهنگ را از گزند دشمنان مصون بدارد.دشمنان با تمام تلاش درجهت زدودن این فرهنگ تلاش می کنند و ما موظف به حفظ آن هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود:عزتی که نصیب جمهوری اسلامی ایران درعرصه های بین المللی شده به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح است
اگر مسئولان درعرصه های بین المللی با اقتدار مذاکره می کنند به برکت خون شهداست  و وظیفه ما درشرایط کنونی ادامه راه شهدا و استقامت در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.
حجت الاسلام آل هاشم متذکر شد:با پیروی از مقام معظم رهبری نباید اجازه دهیم آسیبی به این مملکت وارد آید و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از وظایف ما درحفظ و اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت است.
وی یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم یادبود آن ها دانست و گفت: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی وجود دارد دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

 

tel final1

Share