طی احکام جداگانه از سوی استاندار

جانشین رئیس و دبیر ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گیلان منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان طی احکام جداگانه جانشین رئیس و دبیر ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان طی احکام جداگانه جانشین رئیس و دبیر ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان را منصوب کرد.

 najafi0محمدعلی نجفی رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این احکام محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری را به عنوان جانشین رئیس ستاد و یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری را به سمت دبیر این ستاد منصوب کرد.

استاندار گیلان در این احکام با اشاره به در پیش بودن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضرورت برنامه ریزی و کسب آمادگی های لازم بمنظور هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم و برنامه های مرتبط با بزرگداشت نام و یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد.

در این حکم  اضافه شده است امید است ضمن استقرار و فعال سازی دبیرخانه ستاد، با رویکردی جدید در زنده نگه داشتن راه و اندیشه های بلند امام راحل که همان راه اصیل و ناب انقلاب اسلامی است تلاش مجدانه صورت گیرد.

tel final1

Share