مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان

تلخی برجام ۱۵ سال آینده مشخص می‌شود/دشمن به دنبال ترویج لاابالی‌گری در کشور است/کسی که نمی‌داند در برجام چیزی نصیب کشور نشده، خیلی پرت است/سخنان کسی که مدعی همراهی با امام(ره) بوده، مورد تأیید دشمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه تلخی موارد برجام ۱۵ سال آینده مشخص می‌شود، گفت: به انرژی هسته‌ای نیاز داریم.

hosseini_9508به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام میرشمس‌اکبر حسینی عصر امروز در مراسم چهلم شهید مدافع حرم سعید مسافر در مهدیه این شهر با اشاره به اینکه مجلس شهید نزد خداوند جایگاه رفیعی دارد، اظهار کرد: سرکشی از بیماران و انجام فعالیت‌های فرهنگی به زمین مانده بدون حمایت از بعضی جاها از ویژگی شهید مسافر بود.

وی درک زمان و توجه به نیاز جامعه را از دیگر ویژگی‌های شهید مسافر دانست و افزود: شهید مسافر در عرصه رزم بسیار جسور، سخت و محکم و در مقابل اطرافیان و دوستان بسیار مهربان بود، اهل ایمان در میدان رزم بسیار محکم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان گفت: دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع) از عنایت‌های خداوند به مدافعان حرم است.

وی جنگ در سوریه را به معنای جغرافیا و مرز ندانست و تصریح کرد: جنگ در سوریه دفاع از تمام مبانی اسلام عزیز است.

حسینی اضافه کرد: کفر جهانی با تمام توان در منطقه غرب آسیا حضور پیدا کرده و از رژیم منحوس صهیونیستی انواع حمایت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را انجام می‌دهد.

وی نبرد در سوریه را دفاع محتوایی از مبانی دینی خواند و خاطرنشان کرد: امروز مرز بین اسلام و کفر در سوریه بوده و استکبار حاکمیت اسلام را هدف مستقیم رفته است.

به گفته این مسئول، از بین بردن حق، آگاهی و هدایت از شاخصه‌های کفر است تا ملت‌ها به آگاهی نرسند.

وی بیداری اسلامی را یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی خواند که امام(ره) آن را پایه‌گذاری کرده و استکبار از انقلاب اسلامی وحشت دارد.

حسینی با بیان اینکه استکبار می‌خواهد تمام دنیا را زیرسلطه خود در آورد، خاطرنشان کرد: جوانان با غیرت دینی در دفاع از اسلام عزیز وارد صحنه شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز در سوریه جوانان افغانستانی، یمنی، عراقی و … حضور دارند، افزود: این امر نشان می‌دهد که ملت‌های مسلمان نسبت به موضوع‌های جهان فهم پیدا کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان ادامه داد: در مقابل تمام کفر می‌ایستیم و ایستادگی ما را در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردند.

برخی با سخنان انحرافی درصدد فریب جوانان هستند/ دشمن به دنبال ترویج لاابالی‌گری در کشور است

وی با تصریح بر اینکه برخی با سخنان انحرافی، رفتارهای غلط و ابزار رسانه‌ای تلاش می‌کنند جوانان را فریب دهند، افزود: دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند از جنگ فرهنگی بهره بسیاری برده و فرهنگ دینی ما را از بین ببرند.

به گفته حسینی، دشمن فرهنگ مقابله با اسلام را با روش‌های فرهنگی انجام می‌دهد، لاابالی‌گری را در جامعه ترویج می‌دهد تا انسان‌های الهی و مدافعان حرم در صحنه نباشند.

وی اظهار کرد: ملتی که اصالت فرهنگ شهادت را داشته باشد، شکست‌ناپذیر است و دشمن می‌خواهد این فرهنگ را از ملت ما بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه در دوران اصلاحات معادل‌سازی کردند، افزود: در این دوران جنگ را خشونت و جهاد را خشونت‌طلبی معرفی کردند.

وی حضور در سوریه را وظیفه و تکلیف خواند و یادآور شد: کسی که وجودش دنیایی شود نمی‌تواند راه شهدا، کربلا و عاشورا بفهمد.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن مبنای انقلاب اسلامی را نشانه رفته است، یادآور شد: استکبار با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارد و انرژی هسته‌ای و حقوق بشر یک جریان انحرافی است.

سخنان کسی که مدعی همراهی با امام(ره) بوده، مورد تأیید دشمن است/ کسی که نمی‌داند در برجام چیزی نصیب کشور نشده، خیلی پرت است

وی مخالفت با برجام را بدون دلیل ندانست و گفت: پس از برجام چه امتیاز‌هایی گرفتیم، آقایان تا این حد پرت هستند که نمی‌دانند در برجام چیزی نصیب کشور نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان اضافه کرد: کسی که ادعا می‌کند همراه امام(ره) بود، اگر نگوییم با سخنان خود حرکت دشمن را تأیید می‌کند، باید بگوییم خیلی پرت است.

وی گفت: غنی‌سازی اورانیوم از ۲۰ درصد به ۳.۵ درصد کاهش پیدا کرده و آب سنگین اراک را با بتن پر کردند و دیگر کارآیی ندارد و بدون اینکه به سانتریفیوژها گاز تزریق شود می‌چرخند.

تلخی برجام ۱۵ سال دیگر مشخص می‌شود/۵ درصد از سهام شرکت ایرباس که در ورطه شکستگی بود را خریداری کردیم

حسینی با بیان اینکه تلخی موارد برجام  ۱۵ سال آینده مشخص می‌شود، اظهار کرد: به انرژی هسته‌ای نیاز داریم.

وی با تصریح بر اینکه ۳۸ سال روی پای خود ایستاده‌ایم اما برخی دشمن را بزرگ کرده و خود را کوچک می‌کنند، متذکر شد: این آفتاب تابانی که ادعا دارند هنوز در نیامده، غروب کرده است.

این مسئول یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های بسیار سنگین توانستیم در صحنه‌های مختلف توانمندی‌های خود را به دنیا نشان دهیم.

به گفته وی، سه بانک بزرگ اروپایی به صراحت اعلام کرده که با ایران برنامه اقتصادی ندارند، اما پنج درصد از سهام شرکت ایرباس که در ورطه شکستگی بود را خریداری کردیم، در حالی که کارخانه‌ها در داخل کشور در حال تعطیلی است و مواد اولیه به آنها داده نمی‌شود.

حسینی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست اما برخی تلاش می‌کنند بگویند آمریکا قابل اعتماد است.

وی با تصریح بر اینکه مدافعان حرم برای حفظ ارزش‌های اسلام و نشر آن به شهادت رسیدند، متذکر شد: کفر از انقلاب اسلامی ناراحت و عصبانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گیلان بیان کرد: برخی در داخل از برجام ۲، ۳ و ۴ می‌گویند و این امر یعنی حذف نظام اسلامی که دشمن را خوشحال کرده است.

tel final1

Share