مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبرداد

تشکیل کارگروه ویژه بررسی و پایش قراردادهای راکد در شرکت شهرک های صنعتی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت: جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما نه هر سرمایه گذاری، بلکه کسی که دلسوز و از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : شناسایی و جذب سرمایه گذاران در جهت رونق بخشی به صنعت استان یک اصل است.
lahooti_4392کارگروه ویژه بررسی و پایش قراردادهای راکد با حضور مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان و نماینده صنعت ، معدن و تجارت و نماینده خانه صنعت و معدن گیلان در شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد .
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با عنایت به سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمایت از سرمایه گذاری مولد و صنایع کوچک با اولویت نقاط کمتر توسعه یافته و دستور وزیر صنعت ، معدن و تجارت مبنی بر لزوم همراهی و مساعدت با اشخاص حقیقی و حقوقی که بنا به دلایل مختلف ، موفق به اجراء و تکمیل طرح و یا تداوم تولید نگردیده اند و در جهت صیانت از کار آفرینان و پیشگیری از ارجاع پرونده ها به محاکم قضایی و هیاتهای داوری ، کارگروه ویژه بررسی و پایش قراردادهای راکد در شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل شد .
لاهوتی اشکوری هدف از تشکیل این کارگروه رو مشخص شدن وضعیت سرمایه گذاران و صاحبان صنایعی دانست که سالها اقدام به ساخت و ساز و تولید ننموده اند و بیان داشت : بازپس گیری اراضی صنعتی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی استان با پیگیری های مستمر و جذب سرمایه گذاران واقعی از جمله برنامه های شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سال جدید می باشد .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: متقاضیانی که در سنوات گذشته در شهرکها و نواحی صنعتی گیلان زمین صنعتی دریافت کرده و عملیات ساخت واحد صنعتی خود را آغاز نکرده اند پس از گذشت تاریخ تعهد ساخت در دفترچه قرارداد و دریافت چند مرحله اخطار و اعطای مهلت از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان چنانچه در مدت تعیین شده اقدامی در زمینه ساخت و آغاز عملیات اجرایی از سوی متقاضی صورت نگیرد، شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به فسخ قرارداد و باز پس گیری زمین می کند.
وی در ادامه بیان داشت : این کارگروه این امکان را به سرمایه گذار و صنعتگر می دهد تا وضعیت حال حاضر خود را مشخص نمایدکه آیا با حمایت و فعال شدن اقدام به سرمایه گذاری و تولید میکند و یا از سرمایه گذاری انصراف داده و در خواست تسویه حساب می کند . که این مسئله باعث جذب سرمایه گذاران جدید و احیای واحدهای صنعتی میگردد .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت: جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما نه هر سرمایه گذاری، بلکه کسی که دلسوز و از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد.

tel final1

Share