فرماندار شفت

بیمارستان شفت کاملا مجهز است/سیاستهای دولت را منصفانه نقد کنید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت خطاب به منتقدان دولت گفت:تلاش کنیم سیاستهای اقتصادی و اجتماعی دولت دکتر روحانی را منصفانه نقد کنید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی  فرماندار شفت با اشاره به اینکه دولت موفق دولتی است که در تمامی بسترها زیرساخت مناسب فراهم شود بیان داشت: توسعه انسانی و سلامت انسانها در نگاه علوم مدیریتی مقدم بر همه توسعه ها است.

۸۰۳b4971-d8f4-4ede-95e8-c75f2a465adeبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , محمودی به اجرای طرح جامع نظام سلامت و تسریع در احداث واحد های بیمارستانی و خانه های بهداشت در دولت روحانی اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان امام رضا (ع) و تجهیز آن به مدرن ترین واحد طبی –بهداشتی- درمانی که با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسیداز جمله این موارد است.

 وی افزود: این بیمارستان مجهز به تمامی امکانات و به روز است.

 فرماندار شفت خانه های بهداشت را بعنوان دیدگان حقیقی بهداشت و سلامت مردم خواند و گفت: امیدواریم با خانه های بهداشت و تجهیز آنها نیاز به بیمارستان و مراکز درمانی نداشته باشیم و بهورزان در خانه های بهداشت پیشگیری را مقدم بر درمان بدانند .

محمودی گفت: بهورزان سفیران امین بر سلامت مردم هستند.

 فرماندار شفت خطاب به منتقدان دولت گفت:تلاش کنیم سیاستهای اقتصادی و اجتماعی دولت دکتر روحانی را منصفانه نقد کنید.برجام بهترین و برترین سیاست دیپلماسی و کاهش نرخ تورم و تثبیت قیمت ها و ایجاد توازن قوا و مهمتر از همه ایجاد امنیت داخلی و ارامش از دیگر رهاورد دولت تدبیر و امید است.

فرماندار شفت, ایران را از مهمترین و امن ترین  دولتها در جهان خواند و گفت: این امنیت نشانه هم افزایی دولت در خارج و داخل است.

 محمودی تردد دولتها ی خارجی را در ایجاد بستر توسعه مهم خواند و گفت: در راستای تعامل با دولت حرکت کنیم زیرا این دولت مورد حمایت مقام رهبری و برخوردار از سیاست های رهبر است.پس دست دولت را بگیریم .دولتی که از میان مردم و ملت است.

 وی خطاب به دهیاران و شوراها  گفت: آستین ها را بالا زده و بعنوان کارگزار از سیاست های چند جانبه دولت حمایت کنیم زیرا سیاست دولت و وزیر بهداشت بسیار عالی است و این را به عنوان یک شهروند میگویم.

فرمادار شفت گفت: با عزمی راسخ سیاست دولت را پیش ببریم و نقد سازنده نه تخریبی داشته باشیم.

tel final1

Share