حجت الاسلام جعفر شجونی

به ضرس قاطع می گویم که در انتخابات سال ۹۶ اصولگرایان پیروز میدان هستند/اصلاح‌طلبان مثل سعودی‌ها، ما اصولگرایان را بمباران می‌کردند/ فقط ما شهید داده ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد ریاست مجلس گفت: به نظر من، آن کسی که کارکشته تر و تجربه آموخته تر است باید رییس مجلس شود، نه دیگران که صفر کیلومتر هستند. لاریجانی کار کشته تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انتخاب, جعفر شجونی فعال سیاسی اصولگرا درباره نتایج انتخابات گفت: کیهان در این مورد گفته اصولگرایان پیروز شده اند و به نظر بیراه نگفته است. اصلاح طلبان فقط تهران شانس آوردند و پیروز شدند آن هم بخاطر نجابتی بود که اصولگرایان خرج کردند وگرنه آن هم باز اصولگرایان پیروز می شدند.shajoni-diddarshab

وی ادامه داد: من هیچ عقیده ای به اصلاح طلبی و اصلاح گرایی ندارم و این افراد را با مجلس دوره ششم تطبیق میکنم و چون این افراد ریشه و اساس اصولی ندارند قطعا در این پیروزی شکست هم خواهند خورد؛ به دلیل اینکه این افراد اصالت ندارند و برگرفته از جبهه ملی و نهضت آزادی هستند و بین این افراد نه شهید دادند و نه ترور شدند. تنها از اصولگرایان بودند که شهید و ترور شدند. به نظر من، اصلاح طلبان با جبهه ملی و نهضت آزادی هیچ فرقی ندارند و ما با آنها هرگز سازش نخواهیم داشت.

شجونی در پاسخ به این سوال که علت اصلی شکست اصولگرایان در تهران چیست گفت گفت: می گویند نباید گفت ولی به نظر من، دلایل های زیادی دارد و ترفندهای خاصی در انتخابات اخیر استفاده کردند. بحث اصلاح طلبان و اصولگریان مثل بحث عربستان و یمن است که عربستان بمباران می کند و یمن پیروز میدان است .

وی افزود: اکثریت این مجلس در دست اصولگرایان است، نه افراد تازه به دوران رسیده که نمی دانند پارلمان و مجلس چیست.

شجونی در پاسخ به سئوالی در مورد ریاست مجلس گفت: به نظر من، آن کسی که کارکشته تر و تجربه آموخته تر است باید رییس مجلس شود، نه دیگران که صفر کیلومتر هستند. لاریجانی کار کشته تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به ضرس قاطع می گویم که در انتخابات سال ۹۶ اصولگرایان پیروز میدان هستند.

tel final1

Share