نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس :

برخی با پول و تهدید به‌ دنبال تکیه بر مسند فرمانداری‌ها هستند/بعضی از بزرگان در خواب غفلت هستند/رفتار خلاف اسلام, جهاد شیطانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با پول و تهدید به‌دنبال تکیه بر مسند فرمانداری‌ها و نمایندگی مجلس هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،محمود شکری عصر امروز در مجمع بسیج این شهرستان با تبریک ماه رجب اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند مسیر مبارزه امام (ره) را به انحراف بکشانند.

۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۱۳۱۵_shekari_0813وی، امام (ره) را تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن هنوز موضوع مذکور را درک نکرده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت ملت ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس، بیان کرد: جنگ نرم بسیار سخت‌تر و خطرناک‌تر از نبرد سخت است و تمام اقشار جامعه را درگیر می‌کند.

شکری، ایجاد ناامیدی بین مردم و بیکاری جوانان را از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم خواند و تصریح کرد: نبرد اقتصادی یکی از مصداق‌های جنگ نرم است.

وی به تلاش دشمن در تضعیف معیشت مردم اشاره کرد و گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری راهکاری برای استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد بومی است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد رونق کسب‌وکار با اقتصاد مقاومتی امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت اقتصادی مناطق مختلف در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.

شکری به حضور خواص در صحنه جنگ نرم تأکید کرد و یادآور شد: مردم باید پشت سر خواص حرکت کنند اما بعضی از بزرگان در خواب غفلت هستند و با برخی حرکت‌ها موجب خشنودی دشمنان می‌شوند.

وی، رفتار خلاف اسلام را جهاد شیطانی دانست و اظهار کرد: برخی با پول و تهدید به‌دنبال تکیه بر مسند فرمانداری‌ها و نمایندگی مجلس هستند و این امر خلاف مسائل اسلامی است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اخلاص یکی از عوامل شکست‌ناپذیری نظام است، گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به‌ دنبال از بین بردن اخلاص مردم هستند.

tel final1

Share