حسنی در جلسه شورای اداری شهرستان رشت

با ورود اولین مدیر بومی هیچ بعید نیست فردا یک استاندار غیر بومی وارد استان شود/مردم گفتند آقای حسنی ما به شما رأی دادیم که مدیر غیربومی وارد استان شود؟/نباید از وضعیت شهرستان رشت در این ۳۷ سال راضی باشیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسنی تصرح کرد: با ورود اولین مدیر بومی هیچ بعید نیست فردا یک استاندار غیر بومی وارد استان شود بنابراین باید از امروز جلوی این کار گرفته شود. از دیروز ۵۰ تماس و پیامک داشتم که مردم گفتند آقای حسنی ما به شما رأی دادیم که مدیر غیربومی وارد استان شود؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد صادق حسنی منتخب مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشت ضمن تشکر از فرمانداری و سایر دستگاه های مرتبط جهت برگزاری انتخابات اظهار کرد: نباید از وضعیت شهرستان رشت در این ۳۷ سال راضی باشیم.

IMG_9796به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, حسنی با بیان اینکه شهرستان رشت نتوانسته از بودجه های ملی استفاده درستی کند گفت: مشکلات و فقر در شهرستان بسیار زیاد است و باید همه به ما نمایندگان کمک نمایند تا مشکلات را حل نماییم زیرا وظیفه ما است.

حسنی این دوره مجلس را فرصت خوبی رای شهرستان رشت عنوان کرد و تصریح کرد: متأسفانه با وجود این همه مدیر در استان، روند ورود مدیران غیربومی در استان آغاز شده است.

وی همچنین ادامه داد: استان گیلان از نظر مدیران کارآمد جزو استان های برخوردار است و می تواند مدیران را به سایر استان ها صادر کند.

منتخب مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا استان های دیگر اجازه می‌دهند که یک فرد گیلانی در استانش مدیر شود؟

حسنی تصرح کرد: با ورود اولین مدیر بومی هیچ بعید نیست فردا یک استاندار غیر بومی وارد استان شود بنابراین باید از امروز جلوی این کار گرفته شود. از دیروز ۵۰ تماس و پیامک داشتم که مردم گفتند آقای حسنی ما به شما رأی دادیم که مدیر غیربومی وارد استان شود؟

وی با بیان اینکه ما باید پیگیر کارهای مردم باشیم نه اینکه پاسخگو مشکلاتی شویم که خودمان درست می کنیم گفت: به عنوان یک کارشناس در خدمت استان گیلان هستم.

 

tel final1

Share