شهردار رودبار:

با قول «تغییر» پا به شهرداری رودبار گذاشتم/بعد از زلزله سال ۶۹، هیچ گونه اتفاقی در حوزه پیاده رو سازی در شهر رودبار صورت نگرفته/عده ای با شایعه پراکنی، زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری رودبار را زیر سوال می برند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رودبار با بیان اینکه با قول «تغییر» پا به شهرداری رودبار گذاشتم، گفت: وضعیت شهری رودبار چندان توصیفی نداشت و قول دادیم که وضعیت نامناسب را در حد توان به وضعیت مطلوب تغییر دهیم و این مهم از نگاه مردم قابل لمس باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رودبار امروز ،شهردار رودبار با بیان اینکه با قول «تغییر» پا به شهرداری رودبار گذاشتم، گفت: وضعیت شهری رودبار چندان توصیفی نداشت و قول دادیم که وضعیت نامناسب را در حد توان به وضعیت مطلوب تغییر دهیم و این مهم از نگاه مردم قابل لمس باشد.

۵۳۳۵۵۱-۲۵۰x200ناصر عطایی، عدم وضعیت مناسب پیاده روها را از جمله دغدغه های شهروندان و مدیریت شهری رودبار عنوان کرد و یادآور شد: بعد از زلزله ۶۹، هیچ گونه اتفاقی در حوزه پیاده روسازی در شهر رودبار انجام نشده بود و بر اساس مصوبه شورای اسلامی و شهرداری رودبار، بنا شد تا کار اجرایی پیاده روسازی رودبار آغاز به کا ر نموده و انجام شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی سفیدرود و همچنین پل فلزی رودبار نیز از دیگر مطالبات به حق مردم رودبار می باشد که مطالعات فنی هر دو پروژه به اتمام رسیده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها نیز آغاز خواهد شد. ناگفته نماند اجرای پروژه تعریض چهار پل یک طرفه دیگر در رودبار نیز در حال انجام مراحل مقدماتی می باشد که از جمله پروژه های شهرداری در سال جاری خواهد بود.

شهردار رودبار با بیان اینکه در سال گذشته پیرو نهضت آسفالت، پروژه آسفالت با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در شهر رودبار انجام شد، اذعان کرد: با توجه به پراکندگی شهر رودبار، اقدامات سال گذشته چندان به چشم نیامد اما بنا است در سال جاری نیز روند نهضت آسفالت به صورت جدی دنبال شود.

عطایی، از اجرای بیش از شش هزار متر موزاییک در پیاده روهای رودبار خبر داد و با واکنش نشان دادن نسبت به برخی شایعه پراکنی ها مبنی بر تامین اعتبار پروژه های شهرداری توسط فرد خَیِر، متذکر شد: عده ای با شایعه پراکنی، زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت شهری رودبار، که با فعالیت هایشان در چند نقطه شهر، یک کارگاه عمران و آبادانی وسیعی ایجاد کردند، را زیر سوال می برند، این افراد با این شایعه پراکنی ها نمی توانند مانع پیشرفت، توسعه و اعتلای مدیریت شهری شوند.

وی، رنگ و رو گرفتن فعالیت های عمرانی در شهر را مدیون مشارکت مردم دانست و بیان کرد: اگر می بینید اتفاقات قشنگ و مثبتی در شهر می اُفتد به همت مشارکت مردم و برنامه ریزی دقیق و سنجیده مدیریت شهری است.

شهردار رودبار با بیان اینکه هیچ خیری در رودبار حتی هزار تومان هم به حساب شهرداری واریز نکرده است، اضافه کرد: تمام برنامه های عمرانی شهر بر اساس برنامه و با اعتبارات شهرداری و شورای شهر انجام می شود.

عطایی با بیان اینکه رودبار بسیار جای کار دارد، گفت: به جای حرف و حدیث های نا به حق که سبب دلسردی مدیریت شهری می شود، بیاییم با همیاری، مشارکت و همدلی، به توسعه شهر باشیم.

tel final1

Share