فاطمه شیرزاد در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا :

با دریافت وام اتوبوسهای بی آر تی خریداری می‌شوند/راه اندازی اتوبوس‌های سلامت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد با بیان اینکه در جلسه شورا با دو فوریت دریافت وام ۱۰ میلیارد ریالی از بانک شهر موافقت شد گفت : با دریافت این وام اتوبوسهای بی آر تی خریداری می‌شوند و خط ویژه بی آر تی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و مردم رشت می‌توانند از این ناوگان عمومی حمل و نقل استفاده کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیامیرزا با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی رشت نیازمند نوسازی است تصریح کرد: شهرداری رشت تا زمانی که اتوبوسهایی جدید را وارد ناوگان شهری نکرده باشد قادر نیست اتوبوسهای فرسوده را از رد خارج کند.bus_2016-03-29_16-04-49

فاطمه شیرزاد به اتوبوس های خریداری شده در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: این اتوبوس ها برای خط بی آر تی مناسب نیستند و برای همین از شهرداری می‌خواهیم تا آنها را هرچه سریعتر وارد ناوگان شهری کند. این اشتباهی بود که در زمان خرید اتوبوس ها شهرداری مترکب شد که آنچه خریداری شده اتوبوس های تندرو و مختص بی آرتی نبوده است.

وی اضافه کرد:مسیرهای پل طالشان و مسیر مسکن مهر با ازدیاد جمعیت روبرو است و ارائه حمل و نقل ارزان برای اقشار آسیب پذیر از وظایف شهرداری و شورا است.

این عضو شورا اعلام کرد: از کمیسیون حمل و نقل می‌خواهیم که سریعا به وضعیت ۱۵ اتوبوس رسیدگی کرده تا با طی روند پلاک گذاری هرچه سریعتر وارد چرخه حمل و نقل شهری شوند.

شیرزاد با بیان اینکه در جلسه شورا با دو فوریت دریافت وام ۱۰ میلیارد ریالی از بانک شهر موافقت شد گفت : با دریافت این وام اتوبوس‌های بی آر تی خریداری می‌شوند و خط ویژه بی آر تی در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید و مردم رشت می‌توانند از این ناوگان عمومی حمل و نقل استفاده کنند.

وی همچنین اعلام کرد:از اتوبوسهای که در اختیار حمل و نقل عمومی قرار می‌گیرد دو عدد آن به عنوان اتوبوس‌های سلامت در سطح شهر قرار خواهد گرفت تا هر هفته شهروندان بتوانند از خدمات بهداشتی این اتوبوسها  که با تجهیزات پزشکی همراه است برخوارد شوند.

tel final1

Share