سرهنگ فرهاد فلاح كريمي خبرداد

باند سارقان خشن در شرق گیلان پس از ۹ فقره سرقت متلاشی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی استان گیلان ازدستگیری و متلاشی کردن باند سارقان خشن با ۹ فقره سرقت در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی استان گیلان ازدستگیری و  متلاشی کردن باند سارقان خشن با ۹ فقره سرقت در شرق گیلان خبر داد.

۱۴sسرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع سرقتهای خشن در شرق استان مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

سرهنگ فلاح کریمی افزود: ماموران آگاهی با تلاش شبانه روزی و استفاده دوربین های مدار بسته احدی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی وی را در لاهیجان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی ماموران به ۹ فقره سرقت به عنف با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد ادامه داد:ماموران ۲ متهم دیگر را نیز شناسایی و در یک عملیات غافیلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

این مقام انتظامی با بیان این اینکه متهمان در مواجهه با مستندات موجود به انجام سرقت ها در شهرستانهای  رودسر،آستانه اشرفیه ،سیاهکل ،بندر انزلی و لاهیجان اعتراف کردند افزود:دوتن خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به خرید اموال مسروقه از متهمان از جمله قطعات اوراق شده خودرو پژوپارس و شارژ تلفن همراه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه ۵متهم ۲۰ الی۳۰ساله و دو تن مالخر ۴۵ و ۲۹ ساله پس از تشکیل پروند به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و عدم اعتماد به افراد غریبه از نگهداری وجه نقد و اشیاء با ارزش در مغازه،خودرو و همچنین منزل خودداری کنند

tel final1

Share