بازدید بخشدار مرکزی انزلی از پروژه های عمرانی روستای سیاه وزان+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی به منظور رسیدگی به وضعیت پروژه های در حال اجرای دهیاری روستای سیاه وزان به اتفاق حسن زلفی عضو شورای اسلامی بخش مرکزی بازدید کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی به منظور رسیدگی به وضعیت پروژه های در حال اجرای دهیاری روستای سیاه وزان به اتفاق حسن زلفی  عضو شورای اسلامی بخش مرکزی بازدید کرد.DSC_0036
عاشوری گفت:اقدامات دولت تدبیر وامید در روستاهای بخش مرکزی انزلی فوق العاده بوده و قطعا اهالی محترم بخش مرکزی انزلی شاهد افتتاح بسیاری از این پروژه ها در هفته دولت خواهند بود.

پروژه های دهیاری روستای مذکور که شامل سه پروژه از قبیل یک دهنه پل عمومی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون ریال ,یک واحد ساختمان دهیاری با زیربنای ۵۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال و بوستان روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع از محل اعتبارات دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در حال اجرا می باشد و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد .

بخشدار مرکزی در ادامه از احداث ساختمان پایگاه مقاومت شهید فرخ زلفی نیز که در زمینی به مساحت ۸۰ متر وبا زیربنای ۴۰ متر مربع که از محل اعتبارات ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان انزلی درحال اجرا می باشد بازدید کرد.
از پروژه های دیگری که در روستای سیاه وزان در حال اجرا می باشد و مورد بازدید بخشدار مرکزی قرار گرفت اجرای پروژه لاینیگ انهار کشاورزی روستاست که به طول ۸۰۰ متر از محل اعتبارات جهادکشاورزی در فاز اول در حال اجراست و فاز دوم این طرح به طول ۱۲۰۰ متر اجرایی خواهد شد. این طرح جهت روان سازی وصرفه جویی اب کشاورزی است.
روستای سیاه وزان دارای۲۴۵ هکتار اراضی کشاورزی زراعت  برنج می باشد که عمدتا تامین اب کشاورزی آن از طریق ۴ پهنه استخر به مساحت ۲۷ هکتار تامین میشود ضمن اینکه چندین ایستگاه پمپاژ وبرقی نیز در تقویت تامین اب کمک می کنند.

سالن ورزشی در حال احداث روستا به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و از محل اعتبارات اداره ورزش وجوانان از دیگر پروژه های مورد بازدید بود.

Share