بازدید استاندار گیلان از ستاد انتخابات رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی عصر دوشنبه پس از بررسی آخرین وضعیت پیشرفت ساخت باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین از ستاد انتخابات شهرستان رودبار بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این ستاد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی عصر دوشنبه پس از بررسی آخرین وضعیت پیشرفت ساخت باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین از ستاد انتخابات شهرستان رودبار بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این ستاد قرار گرفت.b9155f39-6851-449d-9857-58734b688230

دکتر نجفی پس از این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت : همه‌ی امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان‌های رودبار و رشت آماده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرای مرحله‌ی دوم انتخابات براساس جدول زمان بندی به خوبی در حال انجام است گفت : همه‌ی عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی دو شهرستان برای برگزاری انتخابات در دهم اردیبهشت آمادگی کامل را دارند.

استاندار گیلان اهمیت دور دوم انتخابات را همانند دور اول دانست و افزود : رعایت سلامت و صحت انتخابات و اجرای قانون از تأکیدات وزارت کشور در برگزاری انتخابات است.

وی خاطر نشان کرد : باتوجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به عنوان امین آرای مردم تلاش می‌کنیم تا انتخابات به خوبی مرحله‌ی نخست برگزار شود.

وی افزود : تاکنون براساس گزارشات رسیده شرایط تبلیغات نامزدهای دو شهرستان مناسب بوده است.

استاندار گیلان رعایت اخلاق و ادب اسلامی را در تبیلغات مهم دانست و افزود : انتظار داریم نامزدهای انتخابات براساس احترام متقابل و رعایت قانون به فعالیت‌های تبلیغاتی خود ادامه دهند.

دکتر نجفی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در هفتم اسفند ماه گفت : مردم عزیز گیلان نشان داده‌اند که همیشه همراه نظام بوده‌اند و قطعاً در این مرحله از انتخابات نیز مردم رشت و رودبار پرشور حضور می‌یابند.

وی گفت : انشاء ا… مردم رشت و رودبار با  گام‌های استوار و علاقه، شور و گرمای مرحله نخست در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

تبلیغات مرحله دوم انتخابات از نخستین دقایق بامداد پنج شنبه ۲/۲/۹۵ آغاز و در ساعت ۸ صبح پنجشنبه  ۹/۲/۹۵ پایان می یابد.

۶۴۳ شعبه اخذ رأی در مرحله ی دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در  رشت و رودبار آماده شده است.

در رشت، ۴ نامزد ، برای کسب ۲ کرسی باقیمانده و در حوزه ی انتخابیه ی رودبار ۲ نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات برای کسب یک کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

در مرحله اول از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان که در هفتم اسفند سال گذشته برگزار شد از ۱۱ حوزه ی انتخابیه ی گیلان، ۱۰ نماینده، منتخب مردم شدند.

 گیلان ۱۳ کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی دارد.

tel final1

Share