اظهار تاسف رجبی از نوع انتخاب مردم

اگر لیست ائتلاف اصولگرایان اعلام نمی‌شد آقازاده و عظمتی به عنوان دو عضو ارزشی وارد مجلس می‌شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رجبی ویسرودی با انتقاد از لیست ائتلاف اصولگرایان گفت:اگر چنین لیستی در معرض نمایش مردم قرار نمی گرفت حتما دو نفر از دوستان ارزشی وارد مجلس می شدند و از این بابت متاسفم و برای آقازاده و عظمتی آرزوی موفقیت دارم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید رجبی ویسرودی در یکصد و سی ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با تبریک  هفته شوراها به اعضای شورای شهر رشت اظهار امیدواری کرد:اعضای شورا با توجه به سوگندی که یاد کرده اند امیدوارم بتوانند پاسخگوی مردم باشند.rajabi_9190

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , رجبی با تبریک پیروزی دکتر جمالی در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رودبار گفت:امیدوارم ایشان بتوانند موفق باشند.

این عضو شورای شهر رشت همچنین پیروزی جبار کوچکی نژاد و محمدصادق حسنی در انتخابات رشت را تبریک گفت.

رجبی ویسرودی گفت:پیامبران ما گفته اند که با هم دوست باشیم اما اگر در انتخابات مجلس بحث قومیتی در ائتلاف نبود دو عضو ارزشی از حوزه انتخابیه رشت وارد شورا می شدند.

وی افزود:به دلیل اینکه یک نفر از اعضا در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار نگرفت سبب شد که آقای حسنی که هیچ مسئولیتی در رشت نداشته وارد مجلس شود و فردی ارزشی چون آقای آقازاده و آقای عظمتی که فرماندار رشت بوده نتواند آرای لازم را کسب کند.

رجبی ویسرودی با انتقاد مجدد از لیست ائتلاف اصولگرایان گفت:اگر چنین لیستی در معرض نمایش مردم قرار نمی گرفت حتما دو نفر از دوستان ارزشی وارد مجلس می شدند و از این بابت متاسفم و برای آقازاده و عظمتی آرزوی موفقیت دارم.

عضو شورای شهر رشت به افزایش رکود اقتصادی در کشور و افزایش تورم اشاره کرد و گفت:در دولت روحانی رونق اقتصادی بوجود نبامده و جنس ها به  مراتب در حال افزایش است و دولت کاری نمی کند.

وی افزود: استاندار محترم همواره در گفته های خود می گوید که معاونت عمرانی بساری قوی داریم اما شاه این هستیم که بلااستثنا تمام پیمانکارها و شماورها غیربومیهستند.با وجود ۲۰ هزار مهندس گیلانی تمام پیمانکارها اصفهانی و تهرانی هستند.۱۵ هزار واحد در مسکن مهر ایجاد شده که بخش اعظم آنها توسط پیمانکاران غیربومی ایجاد شده است.از یک طرف بر ایجاد اشتغال تاکید می کنید اما از یک طرف پیمانکاران تهرانی و اصفهانی را انتخاب می کنید.

رجبی ویسرودی گریزی هم به طرح تفصیلی منطقه یک رشت زد و گفت:طرح تفصیلی زمانی اجرا می شود که توجیه اقتصادی داشته باشد.چرا ارتفاع ساختمان ها کم شده است؟مگر در مشهد و تهران معماری و شهرسازی وجود ندارد که ارتفاع ساختمان ها به ۱۲ طبقه رسیده است.

عضو شورای شهر رشت در خصوص پروژه های عمرانی گفت: چندین بار به شهرداری نامه زده ایم اما شهرداری هیچگونه پاسخی نیم دهد و حتی شرایط ترک تشریفات و مناقصات معلوم نیست.

به گزارش دیارمیرزا اظهارات رجبی در خصوص انتخاب نماینده توسط مردم در حالی صورت می گیرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به مناسبت آغاز به کار شوراهای اسلامی فرموده اند:«مناقشات سیاسی و جناحی و ورود در هر اقدامی که اعضاء شورای اسلامی را از اتحاد عملی خود دور کند، برای این شوراها مضر و ناروا است.»

 

tel final1

Share