سردار هامون محمدی

اگر حمایت غرب از گروه های تروریستی قطع شود قطعا نفس آنها بریده می ‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدی با بیان اینکه اگر حمایت غربی ها از این گروه های تروریستی در سوریه قطع شود قطعا نفس آنها بریده می ‌شود، تصریح کرد: امروز دشمن در سوریه، دلخوش به حمایت های استکبار جهانی هستند که در آنجا می جنگند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از احرارگیل، سردار هامون محمدی از سرداران بنام گیلان و از مستشاران و مدافعان حرم در سوریه در حاشیه اجلاسیه ایثارگران نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، گفت: سلحشوری  شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس را  امروز  شهدایی مانند شهید کوچک زاده، علیزاده، سیرت نیا و دیگر شهدا مدافع حرم ادامه داده اند.۲۰۱۵۰۵۲۳۲۳۰۱۵۱_hamoon-mohammadi
فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز دشمن در سوریه به خواسته های خود نرسیده و به زودی به ذلت خواهد افتاد، گفت: متاسفانه امروز شاهدیم کسانی که داعیه جنگ با تروریست را دارند خودشان حمایت کننده و مروج تروریسم هستند.

محمدی با بیان اینکه اگر حمایت غربی ها از این گروه های تروریستی در سوریه قطع شود قطعا نفس آنها بریده می ‌شود، تصریح کرد: امروز دشمن در سوریه، دلخوش به حمایت های استکبار جهانی هستند که در آنجا می جنگند.

وی خاطرنشان کرد: در حین عملیات ها بارها و بارها به امکاناتی که از کشورهایی مانند عربستان، قطر، آمریکا و کشورهای غربی برای داعشی ها و تکفیری ها در سوریه ارسال شده برخورد کرده ایم که به غنیمت گرفته شده است.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان اظهار کرد: الگو گرفتن مردم سوریه در جنگ علیه تروریسم و جنگ با استکبار جهانی از شهدای عزیز ایران بسیار آشکار است و مردم با اقتدا از همین شهدا در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

محمدی با بیان اینکه آرزوی بسیاری از جوانان این مرزو بوم حضور در سوریه و مدافع حرم بودن است،  افزود: الان نیازی نیست که جوانان در این مسیر قرار بگیرند و همین که این نیت را دارند کافیست و باید سعی کنند ادامه دهنده سیره شهدا باشند.

وی گفت: اگر روزی نیاز بود که برای نجات جهان اسلام وارد چنین فضایی شویم باید آمادگی کامل را داشته باشیم اما هم اکنون خیلی احتیاج به این حضور نیست و مردم سوریه در برابر دشمن ایستادگی می کنند.

tel final1

Share