توسط جنبش عدالتخواه دانشجویی صورت گرفت

اهدای نشان «ماله طلایی»به عباس عراقچی!+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز طی نشستی از نشان دانشجویی «ماله طلایی» توسط جنبش عدالتخواه دانشجویی رونمایی شد که این نشان قرار است به دلیل توجیه رفتار خصمانه غرب و آمریکا در رابطه با نقض برجام به عباس عراقچی عضو ارشد مذاکره‌کننده هسته‌ای اهدا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،صبح امروز طی نشستی از نشان دانشجویی «ماله طلایی» توسط جنبش عدالتخواه دانشجویی رونمایی شد که این نشان قرار است به عباس عراقچی عضو ارشد مذاکره‌کننده هسته‌ای اهدا شود.

۱۳۹۵۰۲۰۷۰۰۰۳۵۲_PhotoL

مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در مراسم رونمایی از این نشان، گفت: باتوجه به اتفاقاتی که اخیرا در رابطه با برجام رخ داده و همچنین باتوجه به سخنانی که رئیس بانک مرکزی در رابطه با بی‌نتیجه بودن برجام داشت، تصمیم گرفتیم نشان «ماله طلایی» را به آقای عراقچی اهدا کنیم.

وی افزود: از دوران مذاکرات جریان انتقادی در کشور، نقدهای جدی را به برجام داشت و در این رابطه پیشنهاداتی را به مسئولان ارائه کرد، ولیکن مسئولان هربار با اعتماد‌به‌نفس خارق‌العاده‌ای می‌گفتند که مسائل پیش‌بینی‌شده است و در چارچوب و خطوط قرمز حرکت می‌کنیم.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: هر زمانی که مقام معظم رهبری بر خطوط قرمز نظام تأکید می‌کردند، آقای عراقچی در تلویزیون ظاهر می‌شدند و می‌گفتند که این تأکیدات چیز جدیدی نیست و ما همواره در چارچوب حرکت کرده و به خطوط قرمز توجه می‌کنیم.

رئیسی ادامه داد: بعد از گذشت زمان مشخص شد توافقی که با عنوان برجام صورت گرفت، خارج از چارچوب و خطوط قرمز است و این مسئله توسط دلسوزان نظام بارها مورد تأکید قرار گرفت، ولی بازهم مسئولان دولت اعلام کردند که خطوط قرمز نقض نشده تا اینکه در سال جدید، آقای عراقچی اعتراف کرد که برجام نقض نشده، ولیکن شروط رهبری برای اجرای برجام نقض شده است.

وی به سخنان اخیر رئیس بانک مرکزی در رابطه با عایدی نداشتن برجام اشاره کرد و گفت:‌ بعد از این اتفاقات ما تصمیم گرفتیم نشان «ماله طلایی»، «ماله نقره‌ای» و «ماله برنزی» را به مسئولانی که سعی می‌کنند رفتار و اقدامات غرب و آمریکا علیه ما را توجیه کنند، اهدا کنیم.

۱۳۹۵۰۲۰۷۰۰۰۳۵۳_PhotoL

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی اضافه کرد: در مرحله اول اجماع بر این شد که نشان «ماله طلایی» به آقای عراقچی به دلیل توجیه کردن نقض‌عهدهای طرف غربی و آمریکایی، اهدا شود. مسئولان می‌توانند برای دریافت نشان «ماله نقره‌ای» و «ماله برنزی» نیز با هم رقابت کنند و هر کس بیش‌تر نقض‌عهدهای طرف مقابل را ماله‌کشی و ماست‌مالی کند، می‌تواند نشان برتر را دریافت کند.

رئیسی اضافه کرد: امیدواریم این نشان باعث شود که آقای عراقچی و مسئولان دیگر به این نکته توجه کنند که حرف‌هایشان در تاریخ ثبت خواهد شد. ما برای آقای عراقچی، آرزوی عاقبت‌به‌خیری داریم و امیدواریم متوجه باشد که اقدامات خصمانه چه کسانی را توجیه می‌کند.

وی در خاتمه اظهار داشت: سوالی که اکنون مطرح است، این است که این روند ایجادشده برای توجیه کردن اقدامات خصمانه غرب و آمریکا، تا کجا قرار است ادامه پیدا کند و تا کجا قرار است که این اقدامات ماله‌کشی و ماست‌مالی شود.

tel final1

Share