فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان خبر داد:

انهدام دو باند شرکت های هرمی در لاهیجان/۲۲ عضو شرکت هرمی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی خبر داد و گفت: دستگیر شدگان با سوء استفاده از اعتماد مردم سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری ۲۲ عضو دو شرکت هرمی خبر داد و گفت: دستگیر شدگان با سوء استفاده از اعتماد مردم سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند.

سرهنگپاسدارقاسمیسرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت شرکت های هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد گردانندگان این شرکت ها به صورت اینترنتی اقدام به بازاریابی و عضوگیری  می کنند، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در دو منزل مسکونی شده و هر ۲۲ عضو این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه دستگیرشدگان با سوء استفاده از اعتماد مردم سرمایه های گزافی جمع آوری کرده بودند،گفت: در بازرسی از محل فعالیت دستگیر شدگان دو دستگاه لپ تاب، تعداد زیادی  سی دی، جزوه و کتاب آموزشی با موضوع تبلیغات شرکت های هرمی کشف شد.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

۱

tel final1

Share