فرمانده نیروی دریایی سپاه

انقلاب اسلامی نمی‌تواند با استکبار در کنار هم قرار گیرد/هر روز نسیم شهادت همراه با پیکر مطهر شهدا در کشور وزیدن می‌گیرد/محک شهدای مدافع حرم در هزاران کیلومتر از مرز ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نمی‌تواند با استکبار در کنار هم قرار گیرد، گفت: دشمن در جستجوی راه‌ جدید برای مقابله با ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم سوم شهید مدافع حرم سرتیپ دوم «جواد دوربین» در گلزار شهدای این شهر با سلام و درود بر شهدا اظهار کرد: شهدا به اعمال و عملکرد ما شاهد هستند.

fadavi_4506وی با بیان اینکه شهدا عزت آفریدند، افزود: اینکه سایه شهید در جامعه حضور داشته باشد نشانه این است که شهدا زنده هستند و پویایی به وجود می‌آورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه سرمنشأ تمام دشمنی‌ها را آمریکایی‌ها دانست و گفت: در ۳۷ سال از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آمریکا با متحدانش در مقابل ایران که متحدی نداشت، قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی قابل قیاس با ایران سال ۵۷ نیست، افزود: دعوای انقلاب اسلامی به خاطر منافع، انرژی و … نیست، بلکه این دعوا ماهیت حق و باطل است و این روند ۳۷ سال بر همین اساس ادامه یافته و از یک طرف چهره حق و طرف دیگر چهره باطل وجود دارد.

فدوی با تصریح بر اینکه در ۳۷ سال با جمهوری اسلامی دعوا کرده‌اند، ادامه داد: نتایجی که از این دعوا به دست آمده بر خلاف انتظارشان بود، زیرا ملت ایران در جبهه حق قرار داشت و به قدرت خداوند متکی بود.

وی اضافه کرد: اگر روال حق نبود نمی‌‌توانستیم در مقابل قدرت باطل ایستادگی کنیم اما از آنجا که قدرت خداوند بی‌انتهاست، استکبار هر قدر که توانمند باشد نمی‌تواند در مقابل قدرت لایزال الهی مقاومت کند، زیرا قدرت آنها بشری است و چنین قدرتی نتیجه‌بخش نیست.

* هر روز نسیم شهادت همراه با پیکر مطهر شهدا در کشور وزیدن می‌گیرد

فدوی با اشاره به اینکه جوانان کشور دلداده خداوند هستند، خاطرنشان کرد: هر روز نسیم شهادت همراه با پیکری پاک و مطهر در کشور وزیدن می‌گیرد و دل‌دادگان به خداوند چنان مستحکم هستند که بی‌شمارند.

وی با بیان اینکه شهدا در راه خدا آزادگی به وجود آورده‌اند، گفت: جوانان ما به جبهه‌های حق و باطل می‌شتابند و به مقابله با قدرت‌های استکباری می‌پردازند.

فدوی با اشاره به اینکه جوانانی امروز وارد صحنه نبرد می‌شوند که انقلاب را ندیده‌اند و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اضافه کرد: این از آثار انقلاب اسلامی بوده و افتخاری برای فرمانده معظم کل قوا است.

وی با تصریح بر اینکه به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه توانسته‌ایم در مقابل قدرت‌های جهانی بایستیم، خاطرنشان کرد: مردم ایران در هر مقطعی از کشور این ایستادگی را ثابت کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خیل شهدا را تجلی امام حسین(ع) و یارانش دانست و یادآور شد: مردم ایران ثابت کردند که با جان عزیزتر خود محک می‌خوردند، محکی که در دنیا افتخار چیدند و ثمره‌اش را در آخرت می‌بینند.

* محک شهدای مدافع حرم در هزاران کیلومتر از مرز ایران

وی با بیان اینکه هزاران کیلومتر از مرز کشورمان شهدا محک می‌خورند، افزود: شهدا علاوه بر مقام شهید، مقام مهاجر خدا را نیز به خود اختصاص می‌دهن، زیرا قبل از اینکه شهید شوند مهاجرت کردند و باید توجه کرد که نمی‌شود انسان عزیزترین سرمایه یعنی «جان» خود را به غیر از خدا دهد و این اثرات را نیز به دنبال داشته باشد.

فدوی با اشاره به اینکه خون شهید جوشش دارد و اثرگذار است، یادآور شد: همه باور داریم که شهید برای خدا شهید شده و تجلی حق و باطل کامل است در حالی که شیطنت شیطان‌ها به‌گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهد.

وی امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا دانست و خاطرنشان کرد: سلام و درود بر دامن‌های پاکی که مادران و پدران در آن شهدا را پرورش دادند و با اعمال خود به این امر رسیدند که برای خدا و در راه خدا فرزند دهند و گذشتن از فرزند برای خدا شهادت به دنبال دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شهادت پاسداران دیروز در کنار نسل جوان پاسدار امروز را تجلی زیبایی از همدلی و همراهی عنوان کرد و گفت: امروز آمریکا و استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که از عهده سوریه و عراق بر نمی‌آیند، زیرا ایران با این دو کشور است.

وی با تأکید بر ضرورت مراقبت از انقلاب اسلامی یادآور شد: مسیر انقلاب اسلامی کاملاً مشخص است و مبارزه باید صریح و روشن باشد که حق و باطل نمی‌تواند در کنار هم باشد و انقلاب اسلامی نمی‌تواند با استکبار در کنار هم قرار گیرد.

فدوی با بیان اینکه هیچ مکتبی نیست که ضروریات دین را قبول نداشته باشد، متذکر شد: باید بسیار مراقب بود، دشمنان ما تمام راه‌های مقابله با ایران اسلامی را جست‌وجو می‌کنند و اگر در راهی موفقیت پیدا نکردند ناامید نمی‌شوند و به دنبال راه جدیدی برای مقابله با ایران می‌روند و باید تمام راه‌ها را مواظبت کامل کرد.

tel final1

Share