خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا

انتصاب یک فرد غیربومی برای هلال احمر گیلان کاملا خنده دار است/این موضوع بی احترامی به اساتید استان و افکار عمومی است/آوردن مدیر از استان دیگر اشتباه است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم انزلی با بیان اینکه در برخی جایگاه ها همچون جایگاه های سیاسی انتصاب افراد غیربومی طبیعی است اظهار کرد:اینگونه انتصابات در این موارد کاملا خنده دار است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتصاب مهدی ولی پور مدیرعامل سابق هلال احمر مازندران به عنوان سرپرست جدید هلال احمر گیلان موجی از اعتراض ها توسط نمایندگان گیلان نسبت به این انتصاب به راه افتاده است.بعد از مخالفت لاهوتی , جعفرزاده و کوچکی نژاد , حسن خسته بند نیز با این انتصاب مخالفت کرد.khasteband_0884

خسته بند در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه انتصابات با نمایندگان استان هماهنگ شود, اظهار کرد: اگر استاندار گیلان با این انتصاب موافقت کرده است این کار اشتباه بوده و اگر با ایشان هماهنگی صورت نگرفته چگونه است که بدون نظر ایشان برای فردی حکم می زدند.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه انتصاب یک فرد غیربومی بی احترامی نسبت به نیروهای بومی گیلان است اظهار کرد: هنگامی که ما در استان گیلان نیروهای متخصص داریم آوردن مدیر از استان دیگر اشتباه است.

وی با طرح این سوال که «آیا هلال احمر مازندران اجازه می‌دهد یک گیلانی در آنجا به مدیریت کند», تصریح کردد: نمی‌گوییم مازندرانی ها مدیران خوبی نیستند اما هنگامی که این همه اساتید و دکتر داریم نباید از مدیران غیر بومی بهره ببریم.

خسته بند افزود: این موضوع بی احترامی به اساتید استان و افکار عمومی بوده است.

نماینده مردم انزلی با بیان اینکه در برخی جایگاه ها همچون جایگاه های سیاسی انتصاب افراد غیربومی طبیعی است اظهار کرد:اینگونه انتصابات در این موارد کاملا خنده دار است.

tel final1

Share